خیران استان سمنان 100 میلیارد تومان به ساخت پردیس اقتصاد دیجیتال یاری کردند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، نظری گفت: خیران برای ساخت طرح بزرگ پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال پارک علم و فناوری استان سمنان تا به امروز 100 میلیارد تومان هزینه نموده اند.

خیران استان سمنان 100 میلیارد تومان به ساخت پردیس اقتصاد دیجیتال یاری کردند

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر در شاهرود به منظور توسعه زیرساخت های لازم برای فعالیت های حوزه اقتصاد دیجیتال، ایجاد پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال را به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه بزرگترین پردیس فناوری خیرساز کشور است، ابراز داشت: این پردیس در زمینه هوش مصنوعی، فراوری محتوای دیجیتال، فناوری های اطلاعات و ارتباطات، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بلاک چین و هوشمندسازی فعالیت خواهد داشت.

نظری، این مجموعه را محلی مناسب برای استقرار شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و توضیح داد: پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال با ایجاد بسترهای صادراتی و تعاملات بین المللی نقش بسزایی در توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری استان به ویژه در حوزه های مرتبط با اقتصاد دیجیتال ایفا خواهد نمود.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان پذیرش و حمایت از واحدهای فناور در حوزه فناوری های نوظهور را از برنامه های این پردیس بیان و اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی و اجرای برنامه های توانمندسازی به منظور پرورش نیروی انسانی ماهر، استقرار شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران، یاری به رشد استارت آپ های فعال در حوزه های اقتصاد دیجیتال، توسعه توانمندی های دیجیتال شرکت های مستقر در پارک، تمرکز بر توانمندی ها و نیازهای استان در این حوزه، از دیگر برنامه های این پردیس تخصصی است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال استان سمنان از آبان سال گذشته شروع شد، ادامه داد: تا به امروز این طرح با حمایت خیران، خدمات دولت مردمی و اقدام های انجام شده از سوی پارک استان، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تأمین اعتبار کافی تا خاتمه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وبلاگ دانلود شریف سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خیران استان سمنان 100 میلیارد تومان به ساخت پردیس اقتصاد دیجیتال یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران استان سمنان 100 میلیارد تومان به ساخت پردیس اقتصاد دیجیتال یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید