سارا پولی نامزد دریافت جایزه آیدا شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف به نقل از ورایتی، یک داستان خانوادگی با عنوان داستان هایی که ما می گوییم ساخته سارا پولی و فیلم ماهی سیاه ساخته گابریلا کوپرت ویت درباره دنیای زیر آب نامزد دریافت جایزه فیلم بلند انجمن مستندسازان بین المللی شده اند.

سارا پولی نامزد دریافت جایزه آیدا شد

دیگر رقبای دریافت این جایزه عمل کشتن ساخته جاشوا اوپنهایمر، میدان فیلمی از دنیا نجوم مصری و بگذار آتش بسوزاند ساخته جیسون اوسدر هستند.

سال جاری بیست و نهمین سال اهدای این جوایز در تاریخ ششم دسامبر در لس آنجلس برگزار می گردد.

ماهی سیاه بر یک نهنگ قاتل تمرکز دارد که مسئول کشته شدن سه فرد در دنیای آب است. این فیلم در کنار فیلم سارا پولی با فروش دو میلیون و صد هزار دلاری شان دو فیلم پیروز در میان این پنج نامزد هستند.

با این حال مستند مورگان نویل با عنوان فاصله بیست پایی از ستاره که مستندی درباره پس زمینه خوانندگان مطرح است، پیروز نشد به این فهرست راه پیدا کند.

این نامزدها با آنالیز 273 فیلم از سراسر دنیا انتخاب شده اند. به گفته مایکل لامپکین مدیر این دوره از جشنواره فیلم مستند آیدا، سال جاری 400 فیلم مستند بلند و کوتاه از سراسر دنیا برای این رقابت شرکت کردند.

در دور پیش در جستجوی مرد شکری پیروز به کسب این جایزه شد و جایزه مستند اسکار را نیز به خود اختصاص داد. فیلم داستان هایی که ما می گوییم سارا پولی پیروز شد تا جایزه 100 هزار دلاری بهترین فیلم سال کانادا را از منقدان فیلم تورنتو دریافت کند.

این فیلم پیروز به کسب جایزه مستند آلن کینگ نیز شده است. سارا پولی که اکنون 34 سال دارد، بازیگر نقش سارا در مجموعه تلویزیونی داستان های جزیره است. او در فیلم های متعددی بازی نموده و فیلم های متعددی نیز ساخته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سارا پولی نامزد دریافت جایزه آیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا پولی نامزد دریافت جایزه آیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید