سبد نان، آپشن نسل تازه رنو پنج! ، امکانات عجیب برای خودروی محبوب رنو ، عکس

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اگر احساس می کنید که خودروهای امروزی یکسان و فاقد شخصیت هستند، رنو 5 تازه احساس شما را تغییر خواهد داد. برای تولد دوباره آن، مهندسان بسیاری از ویژگی های جالب استفاده کرده اند.

سبد نان، آپشن نسل تازه رنو پنج! ، امکانات عجیب برای خودروی محبوب رنو ، عکس

امیرمسعود عابدین: این یک شوخی نیست، اما رنو 5 E-Tech اولین خودرویی خواهد بود که به طور خاص به سبد حمل نان باگت مجهز شده است! سبد حصیری بافته شده در سمت راست کنسول میانی به کمک سبدساز فرانسوی Marguerite Herlant طراحی شده است.

چیزهای بیشتری در مورد R5 نو وجود دارد تا مکانی برای نگهداری نان باگت شما! به عنوان مثال، کنترلر دنده نصب شده بر روی ستون فرمان، شبیه یک قاب رژ لب است. رنو آن را شیفت کننده e-pop با قسمت قابل تنظیم و لوازم جانبی سازگار می نامد.

کمتر از 104 لوازم جانبی برای رنو 5 2024 موجود است، از جمله فضاهای کوچک ساخته شده از طریق پرینت سه بعدی و یک سازمان دهنده بخش مرکزی.

جزئیات دیگر شامل طراحی داشبورد به صورت بلوکی همراه با دوخت عمودی در سمت سرنشین است. این تودوزی با الهام از هاچ بک R5 توربو، دارای الگوی جالب H است و تا سه صندلی عقب نیز امتداد دارد. همچنین پارچه های جین زیادی وجود دارد که به طور کامل از بطری های آب پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است.

نمای بیرونی نیز مملو از جزئیات جالب است. روی کاپوت یک پنل روشن با نوشته 5 وجود دارد که به عنوان نشانگر شارژ باتری عمل می کند و هنگامی که راننده به ماشین نزدیک می شود، به طور اتوماتیک روشن می شود.

یک پرچم فرانسه در چراغ های جلو تعبیه شده است. رینگ ها به جای لوگوی الماسی شکل رنو، لوگوی قدیمی 5 را دارند. مجموعه ای متفاوت از رینگ ها با نشان رنو به همراه نوار قرمز بالایی متضاد در دسترس است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ دانلود شریف مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "سبد نان، آپشن نسل تازه رنو پنج! ، امکانات عجیب برای خودروی محبوب رنو ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبد نان، آپشن نسل تازه رنو پنج! ، امکانات عجیب برای خودروی محبوب رنو ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید