سقوط تلخ دو تیم لیگ فزونی به دسته3 ، شرایط سقوط در لیگ دسته دوم اعلام شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، 2 ایم نام آشنای فوتبال ایران که در لیگ برتر حضور داشتند به لیگ دسته 3 سقوط کردند.

سقوط تلخ دو تیم لیگ فزونی به دسته3 ، شرایط سقوط در لیگ دسته دوم اعلام شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف در فصل ورزشی 1402-1401، تیم شهرخودرو مشهد به علت عدم حضور غیرموجه در دو مسابقه از جدول مسابقات لیگ یک حذف و به دو رده مسابقاتی پایین تر سقوط کرد.

از آنجائیکه تیم ماشین سازی تبریز نیز در اول فصل مسابقاتی به علت عدم ثبت نام و عدم حضور در مسابقات از جدول مسابقات لیگ دسته دوم حذف شده، طبق دستورالعمل ارسالی پیش فصل که چهار تیم از لیگ دسته دوم سقوط می کنند و با توجه به موارد فوق و حذف دو تیم شهرخودرو (دو رده سقوط نموده از لیگ یک) و تیم ماشین سازی (بعنوان تیم چهاردهم گروه یک) این دوتیم به عنوان دو تیم سقوط کننده از لیگ دسته دوم محاسبه می شوند.

در فصل جاری باید علاوه بر این تیم ها، دو تیم دیگر به مسابقات لیگ پایین تر سقوط کنند. بر این اساس تیم چهاردهم گروه دوم بعنوان سومین تیم از مسابقات لیگ دسته دوم به رده پایین تر سقوط می نماید و بعلاوه برای معین نمودن چهارمین تیم سقوط کننده باید یک ملاقات بصورت پلی آف بین دو تیم سیزدهم گروه یک و تیم سیزدهم گروه دو برگزار گردد و در نهایت تیم برنده جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم در فصل آینده را کسب و تیم رو به رو بعنوان چهارمین تیم سقوط کننده معین می گردد.

بدیهی است دو تیم شهر خودرو مشهد و ماشین سازی پس از برطرف مسائل مالی و حقوقی و کسب مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح مجاز به حضور در مسابقات لیگ دسته سوم فصل آینده خواهند بود.

هر دو تیم شهرخودرو مشهد و ماشین سازی تبریز در گذشته ای نه چندان دور سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند و از جمله تیم های خوب این رقابت ها محسوب می شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سقوط تلخ دو تیم لیگ فزونی به دسته3 ، شرایط سقوط در لیگ دسته دوم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط تلخ دو تیم لیگ فزونی به دسته3 ، شرایط سقوط در لیگ دسته دوم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید