شجاعت عجیب خرس تنها در برابر حمله گله گرگ ها

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، یک در مقابل ده، به نظر شما چه کسی برنده می گردد؟ خب، اولین واکنش ما ممکن است این باشد که بگوییم خب، البته، ده نفر برنده خواهند شد! با این حال، اگر بنشینیم و کمی بیشتر در خصوص آن فکر کنیم، ممکن است بگوییم، خوب، یک و ده چیست؟ در حالی که اعداد اغلب برای قدرت برابر هستند، هرچه تعداد آن ها بیشتر باشد، بسته قوی تر است. با این حال، همه چیز به این بستگی دارد که از چه چیزی صحبت می کنیم.

شجاعت عجیب خرس تنها در برابر حمله گله گرگ ها

خوب، در این ویدیو که در بالا نشان داده شده است، ما یک خرس گریزلی را در یک زمین باز می بینیم. او به چیزی که در دوردست به سمتش می آید، چشم دوخته است. ما می بینیم که این گریزلی روی پا های عقب خود ایستاده است. انگار می گوید: چطور جرات می کنی به سمت من بیایی. خوب، این گله گرگ، این جسارت را به جان خریدند.

هنگامی که خرس می بیند که گرگ ها آغاز به آمدن به سمت او می نمایند، می شنویم که افرادی که از صحنه فیلم می گیرند اظهار نظر می نمایند که خرس به سمت گله می رود! این گریزلی هیچ ترسی ندارد. هنگامی که بسته به خرس می رسد، می بینیم که همه آن ها دور او جمع شده اند. در یک نقطه، تقریباً ده گرگ وجود دارد.

هر کدام به نوبت وارد می شوند و کمی او را گاز می گیرند. البته اولین واکنش ما این است که فرض کنیم این گله گرگ سعی دارد این خرس بزرگ را برای صرف غذا پایین بیاورد. اما، همانطور که ویدیو ادامه می یابد، ما به وسیله اقدامات آن ها و مفسران کاملاً مطلع می شویم که اینطور نیست. این گله گرگ صرفاً در کوشش است تا این خرس را از قلمرو خود دور کند.

منبع: سانا

منبع: فرارو

به "شجاعت عجیب خرس تنها در برابر حمله گله گرگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعت عجیب خرس تنها در برابر حمله گله گرگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید