ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، نوید رسولی، رایزن فرهنگی ایران در عشق آباد به خبرنگاران گفت: در پی کشف 31 استان ایران تالیف نوید رسولی است. با توجه به این که کتاب هایی که درباره ایران تالیف شده بیشتر به تاریخ ایران پرداخته و بعضی آثار باستانی است نه گردشگری.

ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی

وی اضافه کرد: با آنالیز درباره کتاب هایی با موضوع ایران، اقدام به نگارش کتابی با عنوان فوق بدون ذکر آمار شد و در آن در سه تا چهار صفحه به موضوعات تاریخی، جاذبه های جهانگردی، غذا، سوغات و... هر استان به صورت مجزا و با عکس های باکیفیت و جالب پرداخته شد به گونه ای که هم کتاب مذکور، خواننده را خسته نکند هم اطلاعات مفید برای آن استان را دریافت کنید.

رایزن فرهنگی ایران در عشق آباد با اشاره به ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی مطرح کرد: کتاب ها درباره ایران، همه جنبه های کشورمان را بیان ننموده و بیشتر به موضوعات تاریخی و آثار باستانی پرداخته است حال آن که برای یک جهانگرد دریافت همه اطلاعات به صورت مجمل و مفید است. در ضمن کتاب های منتشر شده غالبا نفیس و سنگین است و اطلاعات مفید و لازم را به مخاطب ارائه نمی دهد.

کتاب در پی کشف 31 استان ایران را انتشارات پونته سیستو ایتالیا منتشر نموده که با استقبال بسیاری روبرو شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید