مرگ 6 بیمار کرونایی در مازندران

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، 6 مازندرانی دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

مرگ 6 بیمار کرونایی در مازندران

87 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و 6 هم نفر هم در مراکز درمانی مازندران و بابل به دلیل ابتلا به به این بیماری جان باختند.

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 70 بیمار تازه مشکوک به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و 75 نفر ترخیص شدند.

112 بیمار با علائم تنفسی حاد اکنون در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

327 بیمار مبتلا به کووید 19 اکنون در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

به گفته دکتر غلامی شبانه روز گذشته 4 هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 17 بیمار کرونایی تازه 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 16 بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل اکنون 113 نفر است که 27 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل شبانه روز گذشته دو همشهری دیگر بر اثر ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی بابل جان باختند.

وبلاگ دانلود شریف مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرگ 6 بیمار کرونایی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 6 بیمار کرونایی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید