همه زیبایی های شانگهای چین را ببینیم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، صدها چیز هست که در شانگهای دیده می گردد، از edge - superstructure به آثار باستانی گذشته. جاذبه های توریستی متنوع و منحصر به فرد هستند - یکی به اندازه دیگری - بنابراین مسئله ای که ممکن است بازدید کنندگان در اینجا داشته باشند، ملالت ناشی از عدم وجود کارهایی برای انجام دادن نیست، بلکه از نداشتن زمان کافی برای دیدن همه جاذبه های آن در یک بازدید کافی است.

همه زیبایی های شانگهای چین را ببینیم

در اینجا لیستی از بهترین جاذبه های شانگهای از نظر محبوبیت و رتبه بازدیدنمایندگان تور چین آورده شده است.

جاذبه های توریستی در شانگهای

اولین کنگره ملی حزب کمونیست

از زمانی که برای اولین بار در حدود 50 سال پیش برای مردم افتتاح شد، مکان اولین کنگره ملی حزب کمونیست چین یک جاذبه تاریخی برجسته و برجسته در شانگهای است. این ساختمان دو طبقه، تولد حزب کمونیست چین را نشان می دهد، جایی که اولین کنگره ملی حزب در سال 1921 در آنجا برگزار گردید.

اتاق نشیمن در طبقه اول که کنگره در آن برگزار گردید درست مانند قبل بود، در حالی که تالار نمایشگاه در طبقه بالا بیش از صد مصنوعات تاریخی از آن دوران، از اسناد گرفته تا عکس ها دیده می گردد. در عین حال تصویری که از یک مجسمه تصویری است که از کنگره در حال پیشرفت ساخته شده است و رئیس مائو تسه تونگ، بنیانگذار جمهوری خلق چین، خطاب به شرکت نمایندگان این تصویر را بیان می نماید.

ساعت افتتاح: روزانه به غیر از دوشنبه & پنجشنبه، 09: 00: 00: 00

نشانی: نه. جاده 76 Xingye (نزدیک به شانگهای Xintiandi)

معبد بودای جید

این معبد که در بخش غربی شهر واقع شده است، Shanghais معبد مشهور است. این مجسمه برای اولین بار در سال 1882 ساخته شد تا به خانه دو مجسمه متعلق به مجسمه بودا برسد - بودا و بودای Recumbent - تمام مسیر را از برمه به ارمغان آورد و اینها فقط آثار فرهنگی نادر اما آثار ارزشمند هنری نیستند. هر دو مجسمه از یشم سفید ساخته شده اند - که تصویر بودا را در یک لحظه مراقبه و روشن گری و دیگری نشان می دهد که وقتی این سرزمین را ترک کرد، حالت آرام او را به تصویر می کشد. نقاشی های باستانی و کتب مقدس بودا همچنین سالن های معبد را به نمایش می گذارد.

در حال باز کردن ساعات: روزانه 8 تا 17: 00

آدرس: 170 جاده Anyuan، Jingan، چین

برج Jinmao

برج Jinmao بلندترین برج در چین، دومین برج بلند در آسیا و سومین برج بلند جهان است که بسیاری از آن ها به عنوان برج شانگهای در نظر گرفته می شوند، نقطه کانونی که بسیاری از آن ها به عنوان یک ابزار جهت یابی در هنگام مذاکره در گوشه و کنار شهرها عمل می نمایند.

با ترکیب عناصر سنتی چینی و سبک گوتیک در معماری آن، این ساختار با ابهت یکی از مهم ترین نشانه های این شهر محسوب می گردد که سربه فلک کشیده به نظر می رسد. در داخل مغازه های خرده فروشی، رستوران ها، ادارات، و بالاترین هتل جهان، گرند حیاط، و همچنین سکوی نمایش در زمین 88 - 88، جایی که بازدیدنمایندگان می توانند مناظر اطراف شهر را به دست آورند.

ساعت 8: 30: 30 - 21: 30

آدرس: بلوار قرن 88، Pudong

پارک سلجوقی

این پارک که در قسمت جنوبی شهر واقع شده است , خانه معبد باستانی سلجوقی , پاگودا و محل مراسم نواخته شدن زنگ تفریح عصر است. این پارک در بهار شکوفه های زیبای هلو دارد. معبد باشکوه معبد قدیمی ترین معبد در شانگهای است. حیاط آن از اصول تقارن بودایی باستان با مفهوم سنتی چینی زیبایی پیروی می نماید.

برج ناقوس سه طبقه یک ناقوس مس است که در هر ماه دسامبر در مراسم نواخته شدن زنگ ساعت زنگ به صدا در می آید. در مقابل معبد , پاگودای پنج طبقه با طراحی سلسله سونگ است. در طول بهار وقتی شکوفه های هلو شکوفه می دهند , هزاران نفر در این مکان ازدحام می نمایند تا از زیبایی آرام خود لذت ببرند.

ساعت باز: روزانه

معبد قدیمی شهر

معبد خدایان قدیمی شهر به عنوان میراثی از خاندان مینگ به خود می بالد. سپس رئیس این بخش یک معبد ساخته و آن را به خدای شهر محلی اهدا نموده بود.

معبد از آن موقع تاکنون چندین بار ویران و بازسازی شده است. در طول جنگ جهانی دوم , بازرگانان محلی معبد خدایان شهر جدید را در منطقه انحصاری خارجی ساختند. معبد اصلی اکنون به عنوان معبد خدایان شهر قدیمی شناخته می گردد تا آن را از نو متمایز کند.

ساعات باز: روزانه

برج تلویزیونی مروارید شرقی شانگهای

شاید برجسته ترین و قابل شناسایی و قابل شناسایی در خط افق شهر , برج تلویزیونی مروارید شرق آسیا نماد بدنام شهر و یکی از بلندترین ساختمان ها در آسیا است. طراحی کل ساختمان نمادی از مروارید با اندازه های متفاوت است که بر روی یک بشقاب جید سقوط می نمایند.

شش آسانسور با سرعت بالا در داخل ستون ها قرار دارند تا بازدیدنمایندگان را به یکی از سکوهای مشاهده برای دید پرندگان از شهر ببرند. نورپردازی ساختمان ها , بسته به زمان و شرایط آب و هوایی , توسط کامپیوتر کنترل می گردد.

ساعت باز: روزانه

محل: خیابان قرن بیست و یکم

شهر باستانی شانگهای

این شهر باستانی با قدمت بیش از هزار سال یک میراث ملی است. این شهر که در طول این آهنگ ساخته شده است , با ساختمان های قدیمی و پل های قدیمی بر روی رودخانه ها پر شده است که به آن یک جذابیت روستایی خاص می دهد.

این معبد قدیمی در مرکز این شهر قدیمی واقع شده است و گفته می گردد حاوی 7 مقبره از شهر است. این شهر در طول زمان با معماری اصیل و سنت های قدیمی خود , خانه خود را به خانه باز می گرداند , یک هنر مردمی باستانی , و جشنواره سالانه فرهنگ کریکت که در آن می توانید شاهد بزرگ ترین جیرجیرک ها (حشره و نه ورزش) آن باشید.

ساعات اولیه

موقعیت

موزه شانگهای

موزه هنرهای کاملا ً متقارن شانگهای با مجموعه آثار فرهنگی و دوره های تاریخی , و همچنین مجموعه ای از بیش از 400 کتاب در هنر و تاریخ چین در کتابخانه عظیم خود.

سالن نمایشگاه سه کلاس این نمایشگاه در سراسر سال میزبان نمایشگاه های هیجان انگیز است و گالری های هنری آن مجموعه دائمی جذابی هستند که شامل نقاشی ها , محوطه های باستانی , مجموعه های برنز , باستانی , سفال , سکه های قدیمی و بیش از 800 تکه مبلمان از سلسله های مینگ و کینگ هستند. خود ساختمان یک اثر هنری است که اصول کهن چینی فنگ شویی را در بر می گیرد و گفته می گردد که شبیه یک ظرف چینی قدیمی چینی است.

ساعت باز: روزانه

محل: خیابان حیفا

آکواریوم اقیانوس شانگهای

آخرین جاذبه , آکواریوم اقیانوس شانگ های بزرگ ترین و بهترین آکواریوم و بزرگ ترین شهر جهان است. این جاذبه که در کنار برج تلویزیونی مروارید شرقی واقع شده است, به خود می بالد که امکانات هنری , مناطق نمایشگاه و بیش از نیمی از زندگی دریایی از هر گوشه جهان از جمله کوسه ها , عروس دریایی , لاک پشت , لاک پشت های دریایی و دریایی و همچنین برخی گونه های نادر و در معرض خطر است.

معینه اصلی آن یک تونل مشاهده عظیم ساخته شده از شیشه است که بازدیدنمایندگان می توانند موجودات دریایی را که در بالا و اطراف آن ها شنا می نمایند تماشا نمایند. برای ماجراجویی بیشتر می توانید با کوسه ها شنا کنید.

ساعات باز: ثبت روزانه: فروش بلیت (آخرین بلیط به فروش رفت: 1 جولای) ; جولای - آگوست: 1.

موقعیت: 1.

سالن برنامه ریزی شهری شانگهای

علی رغم نام ملال انگیز آن , سالن برنامه ریزی شهری شانگهای چیزی جز این نیست. سالن نمایش سالن نمایش کوتاهی از موزه شانگهای است. شکل دادن محور آن یک مدل مقیاس وسیع از شهر است که کل طبقه فوقانی را پوشش می دهد و جزئیات توسعه های فعلی و آتی شهر را توضیح می دهد.

در اطراف مدل , پیاده روهای دارای موقعیت استراتژیک هستند که از آن برای نمایش مدل در زوایای مختلف استفاده می گردد. سالن نمایش پنج طبقه نیز شامل دیگر نمایش های برنامه ریزی شهری و نمایش تعاملی کامل با جلوه های صوتی - بصری , ارائه بازدیدنمایندگان با چشم انداز عالی شهر است.

ساعت باز: مون فرمی (آخرین ورودی) ; جمعه - آفتاب (آخرین ورودی: 1.

موقعیت: بلوار مون فرمی , میدان مردم

باغ وحش حیوانات وحشی شانگهای

اولین باغ وحش ملی حیوانات وحشی در چین , باغ وحش حیوانات وحشی شانگ های , زادگاه گونه های جانوری وحشی در سراسر جهان , از جمله برخی گونه های نادر و در معرض انقراض است.

یک اتوبوس در دسترس است که شما را به اطراف باغ وحش ببرد تا زرافه ها را تماشا کند که از برگ ها و شیرها در کمین طعمه خود هستند. چرخ فلک , دید پرندگان را از باغ وحش و محیط اطراف آن به شما می دهد و در صورتی که از راه رفتن خسته شوید , در دسترس است.

ساعت باز: روزانه

موقعیت: جاده جنوب شرقی , شهر سانفرانسیسکو , نان هوی

پشته شانگهای

به موازات ساحل غربی رود سیری دریا در امتداد ساحل غربی رود سیری دریا واقع شده است. با در نظر دریافت یک تضاد قابل توجه در افق فوق مدرن , با یک ردیف از ساختمان های استعماری حفاظت شده که خیابان های آن را پوشانده اند , معین می گردد - به خصوص در قسمت غربی دریاچه دونگ yi - بیشتر خوانده می گردد …

موقعیت: در امتداد ساحل غربی رودخانه پروت بین کریک و دریاچه لو.

باغ های یو یوان

باغ یو یوان , واقع در جنوب غربی شهر , نه چندان دور از ناحیه سیل گیر , چند سال پیش در زمان حکومت امپراطور جیا جین از خاندان مینگ ساخته شد. این جاذبه کلاسیک یک پیچ وخم از غرفه ها , باغ های سنگی استادانه , پل های قوسی و استخرهای پرورش ماهی است که در یک دیوار اژدهای مواج پوشیده شده است.

هایلایت ها عبارتند از یو - لانگ (صخره جید رفیع) , یکی از سه مجسمه زشت یشم سبز و یک باغ صخره ای با استفاده از چسب برنج که توسط یک هنرمند معروف باغبانی از دوره مینگ ساخته شده است.

ساعت باز: روزانه

ژوجیاجی شانگهای

Zhujiajiao نام "ونیز شانگهای" را لقب گرفته است، شهر باستانی infamous با سابقه بیش از 1700 سال است. گفته می گردد که این شهر کوچک، که از چهار شهر باستانی در شانگهای محافظت می گردد، از طریق پل های قدیمی منحصر به فرد، پیاده روها و پیاده روهای باریک قدیمی و خانه های کوچک با حیاط های خود معین می گردد.

پل های شهرها شاید مهم ترین ویژگی آن باشند. هر یک از آن ها دارای ویژگی متمایزی است، حدود 36 پل در این شهر در اشکال مختلف، اندازه ها و مواد مختلف، از چوب و چوب گرفته تا سنگ و مرمر وجود دارد.

در حال باز کردن ساعت: 24 ساعت در روز

محل: ناحیه Qingpu

ناحیه Pudong شانگهای

Pudong یکی از مناطق شانگهای است که در شرق رود Huangpu واقع شده است. characterised توسط آسمان خراش های بسیار پیشرفته که در یک فیلم علمی تخیلی ظاهر نمی شوند، سمبلی برای شانگهای جدید و مدرن تبدیل شده است. از زمان توسعه اولیه آن در سال 1990، Pudong به عنوان مرکز مالی، اقتصادی و تجاری شناخته شده است.

این منطقه با لذت بردن از وضعیت تقسیمات کشوری، رشد وسیعی را در اقتصاد، تجارت و فن آوری مدرن نشان می دهد.

منطقه main - Lujiazui منطقه Bonded، منطقه آزاد تجاری Waigaoqiao منطقه آزاد تجاری است در حالی که منطقه فرآوری صادرات Jinqiao یک منطقه صنعتی بزرگ در چین است.

منطقه تجاری Lujiazui و منطقه تجاری که در راس غربی این منطقه واقع شده است، از زمان لقاح به قطب مالی مدرن تبدیل شده است که منجر به چندین ساختمان برجسته در منطقه شده است تا تصویر خود را بالا ببرند. Pudong علاوه بر یک مرکز تجاری و مالی اصلی، به طور فزاینده ای به یک مقصد محبوب برای گردشگری در چین تبدیل شده است. خط افق Pudongs یکی از عکس های photographed گرفته شده در چین است، با آسمان خراش های منحصر به فرد که جاذبه های اصلی برای بازدید نمایندگان در شانگهای هستند، که مجذوب طراحی های نوآورانه و زیبایی غیر متعارف آن ها هستند. گفته می گردد که برخی از بهترین هتل ها نیز در نزدیکی مرکز Pudong قرار دارند. علاوه بر آسمان خراش های متمایز، Pudong نیز دارای گنجینه ای از جاذبه های دیگر نیز هستند. از پارک ها به موزه ها، منطقه به معنای واقعی کلمه برای همه است، صرف نظر از اینکه علاقه شما به فرهنگ، تاریخ، تکنولوژی، طبیعت و یا خرید بستگی دارد.

در حدود پنجاه و سه جاذبه تاریخی حفاظت شده در Pudong وجود دارد، مانند مقر سابق ژانگ Weitian، مقبره شهدای of آسمانی و معابد اجدادی وو. دیگر جاذبه های مهم عبارتند از ساختمان Jinmao، بلندترین ساختمان در چین و سومین ساختمان بلند جهان، موزه تاریخ شهرداری شانگهای، و خیابان قرن بیستم که به عنوان نسخه آسیایی of معرفی شده است.

Shikumen شانگهای

Shikumen سنتی هستند - معمولا ً دو یا سه طبقه - در اواخر قرن 19 تا اوایل قرن بیستم به عنوان شهرک های چینی در مناطق غربی ساخته شدند. Possessing که یک سبک معماری منحصر به فرد است که ترکیبی از عناصر طراحی غربی و غربی Yangtze است، 80 درصد از شهرک های مسکونی را در آن روزها به خود اختصاص داده است.

امروزه نسبت به درصد کم تر کاهش یافته است، اما چنین خانه هایی هنوز می توانند در مناطقی مانند Xintiandi، Dunrenli، Mianyangli و Jixiangli یافت شوند.

در هر محل اسکان shikumen، خانه ها به یک مهتابی دیگر متصل می شوند - مانند with راست و باریک در وسط، به نام longtang. یک طاق سنگی ورودی هر خانه را نشان می دهد و یک دیوار آجری بلند، ورودی هر خانه را نشان می دهد - که در آن نام آن متعلق به"دروازه سنگی"چینی است. تاریخ اقامتگاه های shikumen را می توان به دهه 1860 برگرداند. پس از آن، به دلیل پیشرفت شورشیان Taiping در سمت شرق، که منجر به فتح چندین شهر حیاتی شده بود، مردم از شهرهای آسیب دیده به دیگر بخش های چین از جمله شانگهای مهاجرت کردند.

برای مقابله با هجوم پناهندگان، تجار محلی در مسکن مناسب برای این افراد سرمایه گذاری نموده بودند و به منظور استفاده موثر از زمین های محدود موجود، خانه های terrace با کوچه پس کوچه های باریک در بین آن ها ساخته شده بودند. شرایط زندگی در آن روزها بسیار سخت بود، با دعوا و خرابکاری در خیابان ها و همچنین سرقت و خرابکاری، دیواره ای آجری بلندی در ورودی هر خانه به عنوان وسیله ای برای حفاظت در طی این دوره بحرانی از تحولات اجتماعی ساخته شده بودند. Xintiandi یک منطقه توریستی محبوب در شانگهای است که در آن این نوع اقامتگاه ها هنوز می توانند یافت شوند. این ساختمان ها در اینجا شامل dining، رستوران ها، کتابفروشی ها و گالری های هنری هستند که به کافه ها، رستوران ها، کتابفروشی ها و گالری های هنری تبدیل شده اند و فضای romanticised از شانگهای قدیمی را ایجاد می نمایند.

تالار نمایشگاه"Shikumen"در Xintiandi، هنگامی که shikumen هنوز به وفور وجود داشت، نگاهی به گذشته انداخت. خود ساختمان بازسازی شده shikumen است که در دهه 1920 ساخته شده است. هفت سالن نمایشگاه در داخل اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، اتاق سالمندان، اتاق خواب اربابی، اتاق دختران، اتاق پسران و آشپزخانه وجود دارد. علاوه بر این که به بازدیدنمایندگان نشان دهید که یک shikumen معمولی چگونه به نظر می رسد، این ساختمان فرآیند توسعه و پیشرفت پروژه بازسازی Xintiandi را نشان می دهد. نکته جالب این است که همه موارد در خانه - از لوازم آشپزی گرفته تا ashtrays - همه مواد اصلی آن روز هستند.

به "همه زیبایی های شانگهای چین را ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه زیبایی های شانگهای چین را ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید