ورزشکاران و مربیان هم انسان هستند، رقابت بدون تماشاگر برگزار نشود

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، عباسعلی میر حسینی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شکست روز یکشنبه تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار گشت زمانی که هوادار در سالن حضور نداشته باشد والیبال بی روح و بدون شور، هیجان و طراوت خواهد بود. عدم حضور هوادار در سالن بسیار مهم است. بازی روز گذشته را خوب شروع نکردیم، شهرداری ارومیه بازی سالم و ساده ای را انجام داد و توانست به خوبی این بازی را اداره کند. شروع خوبی نداشتیم و در ادامه نتوانستیم به بازی بازگردیم.

ورزشکاران و مربیان هم انسان هستند، رقابت بدون تماشاگر برگزار نشود

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در ادامه تاکید کرد: ارومیه بر بازی مسلط و مستحق این پیروزی بود چرا که بهتر از ما بازی کردند. به مردم ارومیه، کادر فنی و این تیم تبریک می گویم.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر قرار است تمام مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار شود مسابقات را لغو کنند بهتر است چرا که به هر حال ورزشکاران، مسئولان برگزارکننده مسابقات و مربیان نیز در معرض خطر هستند اگر یک نفر به این ویروس مبتلا باشد به بقیه نیز انتقال خواهد داد. اگر قرار است رقابت ها را بدون تماشاگر برگزار کنند بهتر است که این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شود. زمانی که بتوان ویروس را مهار کرد. این که بخواهند بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنند اما بازیکنان و مربیان در سالن حضور داشته باشند کار قشنگی نیست.

فدراسیون والیبال امروز ساعت 16 برای تصمیم گیری ادامه فرایند رقابت ها جلسه ای را با حضور مدیرعاملان باشگاه ها و مربیان برگزار خواهد کرد، میرحسینی درباره حضور در این جلسه گفت: با توجه به اینکه حضور در مکان های پر ازدحام مناسب نیست از طرف باشگاه شهرداری یزد محمد صادق شعبان خمسه که در تهران حضور دارد در این جلسه حاضر خواهد شد.

میرحسینی در سرانجام گفت: باید با توجه به دستور و قانون وزارت بهداشت که می تواند به فرایند ادامه درمان و پیشگیری از ویروس کرونا کمک کند گوش دهیم. اگر قرار بر این است رقابت ها بدون هوادار برگزار شود بهتر است که مسابقات لغو شود ما با این تصمیم گیری مخالف هستیم به هر حال بازیکنان، کادر فنی و برگزار کنندگان مسابقات جزئی از انسان ها هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ورزشکاران و مربیان هم انسان هستند، رقابت بدون تماشاگر برگزار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران و مربیان هم انسان هستند، رقابت بدون تماشاگر برگزار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید