پیروزی استقلال در دیداری تدارکاتی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، تیم فوتبال استقلال تهران در یک ملاقات تدارکاتی برابر اسپادالوند تهران به پیروزی دست پیدا کرد.

پیروزی استقلال در دیداری تدارکاتی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دانلود شریف، تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته به مصاف فولاد خوزستان رفت و توانست این تیم را در اهواز با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و به رتبه دوم جدول لیگ برتر دست پیدا کند. آبی پوشان که شب گذشته اهواز را به مقصد تهران ترک کردند امروز برخلاف همواره که ریکاوری انجام می دادند با تصمیم کادر فنی یک بازی تدارکاتی برگزار کردند.

آبی های تهرانی به مصاف تیم اسپادالوند تهران از تیم های لیگ دسته دو به میدان رفته و به فزونی 3 بر یک رسیده است. در این ملاقات تدارکاتی سرمربی آبی پوشان تصمیم گرفت نفراتی را به میدان بفرستد که یا دیروز بازی ننموده بودند و یا کمتر به بازی گرفته شده بودند.

محمدحسین مرادمند که مدتی است به علت مصدومیت دور از میادین حضور داشت و در فهرست 18نفره استقلال نبود امروز توانست در ترکیب آبی پوشان بازی نموده و نشان داد که می تواند با آغاز دوباره لیگ برتر برای استقلال به میدان برود.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یازدهم فروردین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر و از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیروزی استقلال در دیداری تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی استقلال در دیداری تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید