کالدرون اقتدار خوبی دارد، پرسپولیس در ترکیه کامل می گردد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره خریدهای تابستانی پرسپولیس در جابجایی لیگ برتر گفت: مهم ترین فاکتور در جذب بازیکن این است که تفکرات فنی مربی به طور کامل تأمین گردد. سرمربی تیم احتیاج به ایجاد تغییر در لیست بازیکنان دارد تا بتواند یازده نفر اصلی خود را برای فصل فشرده ای که پیش روی پرسپولیس است به راحتی انتخاب کند.

کالدرون اقتدار خوبی دارد، پرسپولیس در ترکیه کامل می گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب کنعانی زادگان اضافه کرد: او کاملاً می تواند به کار تیم بیاید. بازی های او روند رو به رشدی داشته و خواهد توانست یاری فراوانی به استحکام خط دفاعی کند.

وی درباره نگرانی طرفداران بابت کمبود مهاجم توضیح داد: این نگرانی کاملاً طبیعی است ولی من فکر می کنم کالدرون آگاهانه خرید می نماید و می داند چه تیمی را روانه زمین مسابقه کند. او در مرحله تکمیل شناخت خود از بازیکن است و قطعاً در اردوی ترکیه می تواند تمام ایده های فنی اش را دیکته نموده تا بازیکن را آماده بازی های لیگ برتر کند.

حلالی در انتها گفت: کالدرون مغز متفکری دارد. او طرح و برنامه ویژه ای برای پرسپولیس ریخته است و اقتدار خوبی را از خود نشان می دهد. فکر می کنم با چنین فرمولی باز هم پرسپولیس پیروز گردد. البته باز هم نباید فراموش کنیم که احتیاج به زمان دارد تا تیم دلخواهش را بسازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کالدرون اقتدار خوبی دارد، پرسپولیس در ترکیه کامل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون اقتدار خوبی دارد، پرسپولیس در ترکیه کامل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید