کاهش سرعت اینترنت تی موبایل در صورت دانلود بیش از 1.2 ترابایت در ماه

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اینترنت تی موبایل جایگزین خوبی برای اینترنت ثابت سنتی است اما این شرکت از ابتدای سال جاری، سیاست های محدودکننده جدیدی برای مصرف اینترنت خانگی همه مشترکان خود وضع نموده است.

کاهش سرعت اینترنت تی موبایل در صورت دانلود بیش از 1.2 ترابایت در ماه

به گزارش سایت ، اکنون همه مشترکان اینترنت خانگی تی موبایل، اگر در طول ماه مصرفی بیشتر از 1.2 ترابایت داشته باشند؛ با کاهش سرعت روبرو شده و باید صبر نمایند تا ماه نو آغاز گردد.

دانلود بیش از 1.2 ترابایت ممنوع

تی موبایل می گوید این محدودیت، به معنای مشخص سقف مصرف اینترنت نیست؛ مانند سیاستی که سایر ارائه دهنده گان خدمات اینترنت خانگی دارند؛ بلکه صرفا یک خط مشی برای اولویت دادن به دستگاه های اینترنت خانگی و بی سیم در منطقه است که به دکل های T-Mobile متصل هستند.

منظور تی موبایل این است که از ترافیک و اشغال پهنای باند در یک منطقه به وسیله یک کاربر جلوگیری کند تا سایر کاربران هم بتوانند به اینترنت موبایل با سرعت بالایی دسترسی داشته باشند.

براساس اسنادی که به وسیله سایت The Mobile Report منتشر شده است؛ شرکت تی موبایل این سیاست نو خود را از ابتدای ژانویه و برای کل مشترکین نو و قدیمی خود اعمال می نماید.

پیش تر، فقط مشترکین نو اینترنت خانگی مجبور به رعایت یک سقف دانلود و مصرف اینترنت موبایل بودند ولی اکنون همه مشترکین باید سعی نمایند مصرفی زیر 1.2 ترابایت در ماه داشته باشند وگرنه سرعت اینترنت آن ها کاهش شدیدی پیدا می نماید.

میانگین مصرف کاربران زیر 600 گیگ

براساس گزارشی که OpenVault در سال 2023 منتشر نموده؛ غالب مشترکان اینترنت تی موبایل، شامل این محدودیت نمی شوند؛ چون میانه مصرف اینترنت آن ها در طول یک ماه برابر با 533.8 گیگابایت است.

اما افرادی که یک اشتراک اینترنت خانگی را با مودم روتر میان چندین نفر دیگر به اشتراک می گذارند؛ مانند مصرف همه اعضای یک خانواده از مودم تی موبایل؛ احتمالا به این محدودیت می رسند.

بعلاوه، اگر در طول یک ماه، چندین بازی کنسول یا کامپیوتر را دانلود کنید؛ به طور ناخواسته وارد مرزهای بالاتر از 1.2 ترابایت شوید؛ چون امروزه حجم فایل های بازی های پیشرفته به بیش از 100 گیگ می رسد.

کاربران با رفتن به پنل کاربری خود در تی موبایل، می توانند لحظه ای مصرف اینترنت خودشان را چک نمایند و پس از اطلاع از این شرایط، دانلودهای خود را بهتر مدیریت نمایند.

ضمن اینکه شاید این سیاست نو تی موبایل در همه منطقه ها و شهرهای ایالات متحده اجرا نگردد و در بعضی منطقه ها، شبکه اشباع نبوده و شما تنها مشتری تی موبایل باشید؛ در نتیجه هیچ گونه محدودیتی در دانلود و آپلود اینترنت نباشد.

چندی پیش و همین طور به کاربران اجازه پیش از خرید داد.

منبع: شبکه چی

به "کاهش سرعت اینترنت تی موبایل در صورت دانلود بیش از 1.2 ترابایت در ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سرعت اینترنت تی موبایل در صورت دانلود بیش از 1.2 ترابایت در ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید