گزارش رسانه خارجی از مرد نوشابه ای ایران

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، غلامرضا اردشیری، شهروند ایرانی می گوید که در ژوئن 2006 غذا خوردن را متوقف نموده است و اضافه می نماید که احساس گرسنگی نمی نماید و تنها چیزی که به او انرژی می دهد نوشابه های گازدار است.

گزارش رسانه خارجی از مرد نوشابه ای ایران

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، روزنامه انگلیسی میرور نوشت: غلامرضا اردشیری ادعا می نماید که در 17 سال گذشته چیزی جز نوشابه های گازدار ننوشیده است و غذا نمی خورد.

غلامرضا اردشیری، اهل ایران، مدعی است که احساس گرسنگی نمی نماید و وقتی خسته می گردد، تنها چیزی که به او انرژی می دهد نوشیدنی های گازدار مانند پپسی است.

مرد میانسالی که بنا به گزارش ها برای امرار معاش فایبرگلاس تعمیر می نماید و پول کافی برای فرستادن هر دو دخترش به دانشگاه به دست آورده است، گفت که در ژوئن 2006 - حدود 17 سال پیش - از خوردن غذا دست کشید.

وی گفته است: هیچ حادثه ای که باعث ایجاد عوارض شده باشد رخ نداده است و من شوکه نشده ام و هنوز علت آن را پیدا نکرده ام.

غلامرضا درباره نحوه آغاز ماجرا شرح داد و گفت: حس عجیبی داشتم، احساس می کردم یک شیء مثل مو داخل دهانم است، احساس می کردم سر این مو ها داخل دهانم و انتهای آن داخل شکمم است. مثل این بود که مو ها در گلویم جمع شده بودند و احساس می کردم دارم خفه می شوم، آنقدر سفت بود که نمی دانستم باید چه کار کنم. واقعاً نمی توانم آن را توصیف کنم، اما احساس دیوانگی می کردم.

وی با بیان اینکه فردای آن روز به پزشک مراجعه کردم، گفت: همه پزشک متفاوتی را توصیه کردند و پزشکان که نتوانستند بیماری من را تشخیص دهند، مرا به همکاران خود معرفی کردند.

من از صبح تا شب یا در مطب دکتر بودم یا بیمارستان، اما هیچ کس نتوانست بیماری من را تشخیص دهد. مو هایی در دهانم نبود، اما احساس آن دیوانه کننده بود. برای رهایی از این احساس پیش هر دکتری که فکرش را کنید رفتم تا اینکه یک متخصص کلیه و هماتولوژیست گفت بهتر است به روانپزشک مراجعه کنم و یکی را به من معرفی کردند.

وی با بیان اینکه با وجود یاری روانپزشک هنوز به نتیجه نرسیده است، توضیح داد: خانواده اش جلوی او غذا نمی خورند، زیرا تماشا غذا خوردن آن ها باعث تهوع او می گردد.

غلامرضا بعلاوه یک بار گفته است که خیلی کم می خوابد، تقریباً چهار ساعت در شبانه روز، و روزانه سه لیتر نوشابه گازدار می خورد.

منبع: فرارو

به "گزارش رسانه خارجی از مرد نوشابه ای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رسانه خارجی از مرد نوشابه ای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید