اسپالتی: شکستن خط دفاعی لژیا سخت بود، تمرکزمان را از دست ندادیم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از عملکرد شاگردانش مقابل نماینده لهستان در مرحله گروهی لیگ اروپا راضی است.

اسپالتی: شکستن خط دفاعی لژیا سخت بود، تمرکزمان را از دست ندادیم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، لوچانو اسپالتی در پی رجحان 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل لژیا ورشو لهستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: شکستن خط دفاعی لژیا سخت بود، اما هرگز در جریان بازی سازماندهی خود را از دست ندادیم، چون شکست در این بازی می توانست اختلاف مان را با لژیا افزایش دهد که در این صورت اوضاع خیلی خطرناک می شد.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنید که همین تیمِ لژیا پیروز به شکست لسترسیتی شده بود. هر چه زمان بازی سپری شد، تمرکزمان را از دست ندادیم و به شکیبا بودن خود ادامه دادیم و منتظر شانس خود برای تغییر اوضاع ماندیم. ما بالانس تیمی خود را تقویت کردیم، الیف الماس هم سخت کوشش کرد و وقتی بازیکنان تان چنین رویکردی دارند، مربیگری آنها ساده می گردد.

سرمربی تیم ناپولی ادامه داد: خیلی خوشحالم و فکر می کنم نمی شد بهتر از این بازی کنیم. حداقل بازیکنان ما با این عملکرد پاسخ کسانی را دادند که می گفتند ناپولی اهمیتی به لیگ اروپا نمی دهد.

اسپالتی بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا ناپولی می تواند این فصل فاتح لیگ اروپا گردد؟، گفت: پیش از هر چیز ما باید از مرحله گروهی صعود کنیم. نباید فراموش کنید که این بازی ها در جریان مسابقات سری A برگزار می گردد و ما ممکن است در بعضی از پست ها از حیث وجود بازیکن سرریز شویم و در بعضی دیگر کمبود داشته باشیم، بنابراین استفاده از سیستم چرخشی چندان ساده نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسپالتی: شکستن خط دفاعی لژیا سخت بود، تمرکزمان را از دست ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: شکستن خط دفاعی لژیا سخت بود، تمرکزمان را از دست ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید