اصرار وزیر آموزش و پرورش بر خطرناک نبودن گاز پخش شده در مدارس ، دشمن توطئه می نماید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ گاز سمی خطرناکی در جریان تغییر حالت بعضی از دانش آموزان به کار نرفته است.

اصرار وزیر آموزش و پرورش بر خطرناک نبودن گاز پخش شده در مدارس ، دشمن توطئه می نماید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مورد آخرین نتایج به دست آمده از آنالیز های انجام شده از تغییر حالت دانش آموزان گفت: در جلسه روز گذشته ای که داشتیم این موضوع اعلام شد که بیش از 95 درصد دانش آموزانی که به مراکز درمانی مراجعه کردند مسئله ای نداشتند و به درخواست خودشان بوده است.

بخش عمده دانش آموزان بر اثر جو روانی خواهان مراجعه به مراکز درمانی بودند

وی ادامه داد: بخش عمده دانش آموزان بر اثر جو روانی ایجاد شده و ترس و نگرانی خواهان مراجعه به مراکز درمانی بودند. البته عده کمی هم افرادی بودند که بیماری زمینه ای داشتند.

نوری با بیان اینکه خوشبختانه هیچ کدام از افراد بستری شده زمان زیادی در داخل بیمارستان نماندند و بعد از مراقبت های لازم ترخیص شدند؛ گفت: از اولیا می خواهم به اطلاعیه هایی که وزارت بهداشت صادر می نماید توجه نمایند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور در فضاهای رسانه ای غیررسمی شتابی به این جو روانی می دهد که باعث شده است اولیا بیشتر نگران شوند.

وی اضافه کرد: خواهش می کنم اولیا و دانش آموزان و حتی همکارانم به اخبار مستندی که از رسانه های معتبر کشور منتشر می گردد توجه نمایند. طبیعی است که دشمن توطئه کند که مدارس تعطیل گردد و دانش آموزان ما از تحصیل باز بمانند. دیروز هم اعلام کردیم که جای نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.

هیچ گاز سمی خطرناکی به کار نرفته است

نوری در پاسخ به سوالی در مورد ماهیت گازهای شناسایی شده و هویت عوامل دخیل در این ماجرا گفت: مسئول اطلاع رسانی معین شده است. آنچه که باید در این خصوص اطلاع رسانی گردد از سوی منابع رسمی اعلام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ گاز سمی خطرناکی در جریان تغییر حالت بعضی از دانش آموزان به کار نرفته است. من مجدداً تاکید می کنم به جای پرداختن به اخبار شبکه های غیر رسمی حتماً به اطلاع رسانی از شبکه های رسمی توجه کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "اصرار وزیر آموزش و پرورش بر خطرناک نبودن گاز پخش شده در مدارس ، دشمن توطئه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار وزیر آموزش و پرورش بر خطرناک نبودن گاز پخش شده در مدارس ، دشمن توطئه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید