اخبار سیاسی

تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در ایام نوروز

ایلنا و خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای منتشر گشته، تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در ایام نوروز صورت گرفت.

29 اسفند 1402

اعلام برنامه ها و پیش بینی سفرهای نوروزی

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با پیش بینی انجام سفرهای نوروزی در محدوده زمانی 24 اسفند تا 24 فروردین ماه، برخی مصوبه ها، دستورالعمل ها و خدمات قابل عرضه در تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

12 اسفند 1402

دانشمند هوشمند ایرانی در پرآشوب ترین زمانه

یکی از اقدامات مهم (خواجه نصیرالدین طوسی)، بنیان رصدخانه مراغه بود که با بهره مندی او از اعتماد مغولان حاصل شد. این دانشمند کوشید تا از طریق روابط هدفمند با مغولان، آن ها را از خرابکاری ها و ویرانگری های بیشتر و در واقع آسیبی که به ایران و جهان اسلام می...

5 اسفند 1402

نقش آفرینی گردشگری در اقتصاد پایدار

بخش مسافرت و گردشگری در دنیای آشفته با چالش های زیادی از تنش های ژئوپلیتیکی گرفته تا تغییرات آب و هوایی روبرو است اما این بخش می تواند محرک قدرتمندی برای شکوفایی مالی پایدار باشد.

5 بهمن 1402

تردد گردشگران بین چین و روسیه تا سال 2030 پنج برابر خواهد شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، تردد گردشگران بین چین و روسیه تا سال 2030 پنج برابر خواهد شد.

28 آذر 1402

تیزرهای تبلیغی سفر به مصر در حضور عزت الله ضرغامی منتشر شد ، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران: برغم 5 بار تکذیب وزارت خارجه، تورهای سفر به مصر اجرایی می شود

خبرنگاران: تبلیغات تورهای سفر به مصر انتها در حضور وزیر میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی منتشر شد و توافقنامه ایجاد ایرلاین برای سفر به مصر در ایران تا ششماه آینده با یک شرکت هواپیمایی آن هم در حضور عزت الله ضرغامی به امضاء رسید.

26 مهر 1402

تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها در جلسه امروز این کمیسیون آنالیز و تصویب شد.

28 شهریور 1402

سال تحصیلی دانشگاه ها از کی آغاز می گردد؟

محمدعلی زلفی گل امروز (دوشنبه) در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران در خصوص شروع سال تحصیلی 1403-1402 گفت: با توجه به اینکه روز شنبه اول مهر است و روز یکشنبه دوم مهر هم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) تعطیلی...

20 شهریور 1402

بنزین در صدر آب برها؟

گمان اینکه فقط تولید محصولات کشاورزی، آب بر هستند، تصور اشتباهی است. بررسی ها نشان می دهد تولیدات پالایشگاهی محصولاتی کاملاً آب بر هستند و در بین این محصولات بنزین در صدر لیست قرار گرفته است.

5 شهریور 1402

پیغام دستیار پوتین به مخبر ؛ عضویت ایران به بریکس تحرک خواهد بخشید

دستیار پوتین رئیس جمهوری روسیه، عضویت ایران در گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس را تبریک گفت و توضیح داد: عضویت ایران به این گروه تحرک خواهد بخشید.

4 شهریور 1402

10 پیشنهاد برای توسعه فرهنگ کتابخوانی به دولت ارائه شده است

به گزارش خبرنگاران ، دومین مجمع سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران به میزبانی استان همدان با شرکت مجازی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سیدباقر میرعبدالهی، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد؛ نماینده...

16 مرداد 1402

9 میلیون قبض برق خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شد

در سایه همکاری خوب مردم و مشارکت در طرح سراسری پاداش صرفه جویی در سال جاری، نتایج و دستاورد های خوبی را در بخش خانگی شاهد بودیم، به طوری که تا دوم مرداد، 25 میلیون قبض برای مشترکان خانگی صادر شد و از این تعداد 9میلیون قبض معادل 35 درصد کل قبوض مشمول پاداش...

13 مرداد 1402

فرمول عجیب دولت برای خانه دار کردن مردم، خانه 25 متری برای زندگی کافی است؟

رئیس بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی در یک برنامه تلوزیونی اعلام نموده است که یک خانه 25 متری برای حداقل های زندگی کافی است! اما فضایی 25 متری چقدر می تواند رفاه یک خانواده را تامین کند و در کیفیت زندگی آن ها تاثیر داشته باشد؟

6 مرداد 1402

شروع گفت وگوهای وزیران خارجه ایران و لیبی در تهران

گفت وگوهای وزیران امور خارجه ایران و لیبی بعد از ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید.

3 مرداد 1402

امیرعبداللهیان با الهام علی اف ملاقات کرد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در باکو با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان ملاقات و تبادل نظر کرد.

14 تیر 1402

شورای هماهنگی تعلیم و تربیت در فارس شروع به کار کرد، تاکید بر تقویت کانون مدرسه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز،مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جلسه هماهنگی تعلیم و تربیت که ظهر دوشنبه 29 خرداد جاری در شیراز برگزار گردید، گفت: پرهیز از کارهای جزیره ای و رویکرد تیم محور بودن در فعالیت ها از اهداف اصلی راه اندازی شورای هماهنگی تعلیم...

30 خرداد 1402

ترکیه: جنگنده نمی خواهیم؛ آمریکا پول ما را پس دهد

وزیر امور خارجه ترکیه گفت که آنکارا منتظر تصمیم آمریکا برای تأیید خرید جنگنده های اف.35 خریداری شده نخواهد ماند و خواهان بازپس گیری مبلغ 1.4 میلیارد دلار سفارش خرید خود است.

24 اردیبهشت 1402

غیبت استقلال ملاثانی مقابل مس شهر بابک بخاطر نداشتن هزینه سفر به کرمان

عزیز فریسات: استقلال ملاثانی به مقدار کل تیم های ایران مشکل دارد. متأسفانه باشگاه نتوانست اتوبوس یا پروازی برای ما بگیرد و هتلی برای اسکان اعضای تیم در کرمان فراهم کند.

20 اردیبهشت 1402

اینفوگرافیک ، پاداش خوش مصرفی برق را چگونه بگیریم؟

مشترکان برق به گفته وزیر نیرو می توانند از پاداش صرفه جویی در مصرف برق در تابستان سال جاری برخوردار شوند؛ اما راه آن چگونه است؟

19 اردیبهشت 1402

بناهای تاریخی تحت تملک دولت است و قابل واگذاری به غیر نیست

ایلنا/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، بناهای تاریخی تحت تملک دولت است و قابل واگذاری به غیر نیست.

18 اردیبهشت 1402
تعداد: (314)