امیر قلعه نویی: مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و حمله دوست دارند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، قلعه نویی: قدردان مربیانی هستیم که باعث شدند این بازیکنان خوب به تیم ملی راه پیدا نمایند. چه بازیکنانی که در اروپا و چه لیگ ایران بازی می نمایند، نتیجه زحمات یک سری مربیانی هستند که دیده نمی شوند و بیشتر در رده های پایه و بعد در باشگاه ها هستند و جا داشت از آنها تشکر کنم.

امیر قلعه نویی: مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و حمله دوست دارند

سرمربی نو تیم ملی فوتبال در آستانه نخستین تمرین ملی پوشان زیر نظر وی، از زحمات کارلوس کی روش و دراگان اسکوچیچ در زمان حضور در تیم ملی تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال قبل از آغاز اولین تمرین تیم ملی در جمع وبلاگ دانلود شریف گفت: از همه کسانی که چه موافق و چه مخالف بودند تشکر می کنم. معتقدم باید یک تشکر ویژه از کی روش و اسکوچیچ به خاطر زحماتی که در فوتبال ایران کشیده اند، داشته باشم. قدردان زحمات آنها هستم. چندین سال کی روش و در مقطعی خیلی حساس اسکوچیچ زحمت کشیدند.

قلعه نویی اضافه کرد: قدردان مربیانی هستیم که باعث شدند این بازیکنان خوب به تیم ملی راه پیدا نمایند. چه بازیکنانی که در اروپا و چه لیگ ایران بازی می نمایند، نتیجه زحمات یک سری مربیانی هستند که دیده نمی شوند و بیشتر در رده های پایه و بعد در باشگاه ها هستند و جا داشت از آنها تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: ما باید کوشش کنیم فوتبالی بازی کنیم که مردم لذت ببرند و این مهم را می توانیم انجام بدهیم. لذت فوتبال به نوع بازی و گل ها و اخلاق است. با بازیکنانم صحبت کردم و از آنها خواستم که این مسائل را رعایت نمایند. من فوتبال هجومی را دوست دارم، در هر تیمی بودم از این نوع بازی استفاده نموده ام، الان در گل گهر با 35 گل زده تیم دوم از نظر گلزنی هستیم.

قلعه نویی تاکید نمود: مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و حمله دوست دارند. هنوز کادر تکمیل نشده، چون قبل از بازی نفت مسجد سلیمان با من صحبت کردند و من درگیر دو بازی بودم. بعد از آن نشستیم و یک فهرست از بازیکنان آماده کردیم و هر انتخابی یک سری حرف دارد و این را شما می دانید. کسانی بودند که شایستگی داشتند اما انتخاب ما در این پست این بازیکن بود و اینطور نیست که دیگری قابلیت ندارد. تاکید ما روی فوتبال هجومی و خوب است.

منبع: عصر ایران

به "امیر قلعه نویی: مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و حمله دوست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی: مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و حمله دوست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید