یک تار موی گل محمدی با خارجی ها عوض نمی گردد!

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر در رابطه با شرایط هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه گفت: دوستان هیئت مدیره پس از استعفای سمیعی جلسه ای را برگزار کردند و پس از مشورت های بسیار قرار شد سه ماه سرپرست باشگاه پرسپولیس باشم.

یک تار موی گل محمدی با خارجی ها عوض نمی گردد!

وی اضافه نمود: حمید سجادی از جنس ورزش است و قبول کرد که طبق نظر هیئت مدیره سه ماه سرپرست باشگاه پرسپولیس باشم و هنوز 15 روز از این مدت به جای مانده است. کاری که انجام می دهم با اختیارات مدیرعامل فرقی ندارد و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیح داد: بین سرپرست و مدیرعامل فرقی نیست و وقتی دوران سرپرستی تمام گردد، بزودی مدیرعامل هم انتخاب خواهد شد و این موضوع خللی در کار ما ایجاد نخواهد کرد.

صدری در ادامه گفت: با حفظ سمت هنوز سرپرست هستم. باشگاه پرسپولیس با وجود پنج قهرمانی متوالی در دو سال گذشته شرایط سختی را تجربه نموده است. در این مدت کوشش کردیم وارد حاشیه نشویم که ماحصل آن قهرمانی لیگ و سوپرجام بود.

سید مجید صدری اظهار داشت: مسایل اقتصادی گریبانگیر باشگاه بوده و هر کاری که انجام می دهیم به ما از گذشته به ارث رسیده است. مثلا در قرارداد بودیمیر باید 507 هزار یورو به او می دادیم، در حالی که وی تنها سه تا 10 دقیقه برای این باشگاه بازی نموده است.

وی در ادامه اضافه نمود: به عشق طرفداران باید این پول را تهیه می کردیم. در کنار 475 هزار یورو که باید به بودیمیر پرداخت می کردیم 32 هزار یورو هم باید به عنوان جریمه به او می دادیم. پس از پرداخت پول به وسیله سفیر ایران خواهش کردیم این 32 هزار یورو را به ما ببخشند اما قبول نکردند و این خیلی ناراحت نماینده بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در زمان ما و سمیعی کوشش کردیم قراردادها شفاف باشد. دردسر بعدی، بدهی کالدرون بود. آنطور که شنیدیم دوستان می توانستند با 100 هزار دلار موضوع او را حل نمایند که این اتفاق رخ نداده است. دو بار با وی صحبت کردم. کالدرون انسان محترمی بود اما الان باید به او حق بدهیم که به ما اعتماد نکند و تا وقتی که 740 هزار دلار به حساب وکیل او نشیند تاییدیه را نمی دهد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه ماست تا وقتی هستیم، به مسایل و بدهی هایی که باشگاه دارد رسیدگی کنیم و آنها را حل کنیم. در حوزه های اقتصادیات و آژانس هواپیمایی خیلی ها ادعای طرفداری می نمایند اما حساب را می بندند. باید یک فرصتی داشته باشیم تا این مسایل را حل کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: در زمان سمیعی و دوره خودم کوشش کردیم براساس قانون کارها را انجام دهیم و با بازیکنانی که قرارداد بستیم با عشق بازی می نمایند و قراردادهای آنها از خیلی از تیم ها کمتر است و برترین ها جذب پرسپولیس شدند. همه آنها به حرمت لباس و طرفدار بازی می نمایند و این قهرمانی را به ارمغان می آورند. از طرف همه دوستان اعلام می کنم اگر همه باشگاه ها اعلام نمایند ما هم قراردادها را شفاف سازی و اعلام می کنیم ما هیچ چیز پنهانی نداریم.

وی ادامه داد: جا دارد از کادر فنی یعنی گل محمدی، مطهری، کریم باقری، فنایی و پیروانی و باقی دوستان تشکر کنم که با جان و دل ایستادند و با چنگ و دندان این تیم را نگه می دارند و همیشه شرمسار گل محمدی هستم زیرا خیلی از مسایل را قبول می نماید و ناراحتی های او درست است. مسایلی که از قبل بوده را یکی یکی حل می کنیم. بودجه زیادی نداریم. تقریبا از خردادماه کارگزار نداشتیم و 40 میلیارد هزینه باشگاه را از جای دیگر با جان و دل تهیه کردیم اما باز هم کم است و باید کوشش کنیم تا پرسپولیس و طرفداران به جایگاه واقعی خود برسند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی برترین مربی ایران است و در 10 سال گذشته مشابه وی نداشتیم. یک تار موی او را با 10 مربی خارجی نمی توانم عوض کنم.

وی اضافه نمود: خوشبختانه پول کالدرون آماده شده و 10 روز است که برای جابجایی اقدام کردیم اما این پول دو بار ریجکت شده است.

صدری افزود: بخشی از پول کالدرون در حسابش نشسته است و این کار بزرگی بود. این کاری بود که به طرفداران قول دادیم. یک مقداری از پرداخت پول مانده است که در چند روز آینده قطعا به دست وکیل او می رسد و تاییدیه را می گیریم و ظرف 24 ساعت پنجره باز می گردد.

وی بیان کرد: دو بازیکن تاجیک باید منتظر باشند تا پرداخت پول را، کالدرون تایید کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: کادر فنی هر تصمیمی بگیرد بنده و هیئت مدیره به تصمیم دوستان احترام می گذاریم. کارهای اداری را انجام می دهیم و منتظریم مشکل پنجره جابجایی حل گردد تا کار خلاف قانون نباشد.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان همه کوشش خود را کرد تا این پول تهیه گردد.

صدری تاکید نمود: بعضی می گویند ما برای پرداخت بدهی های خود قرض تراشی می کنیم. 3 میلیون و 400 هزار دلار پول در کنفدراسیون آسیا داریم و اگر قرضی کردیم به محض اینکه پول را گرفتیم بلافاصله آن را برمی گردانیم. کسانی که به ما پول قرض دادند بهره نخواستند و حتی اسمشان را نگفتیم. از زمان من و سمیعی یک چک شخصی ندادیم و با همه قرارداد بستیم. افرادی که قرض دادند، معین هستند و همه نوشتند که پول آنها قرض الحسنه است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیح داد: قرارداد کارگزار قبلی 3 ساله بود و در قرارداد دیده شده بود برای سال بعد توافقی باشد. کارگزار عددی که گفت نصف سال قبل بود.

صدری گفت: بحث تبلیغات محیطی و دیگری پخش زنده اهمیت زیادی برای ما دارد و امیدوارم با صدا و سیما به توافق برسیم. برای اولین بار با هماهنگی سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی صحبت می کنیم. دوست داریم کار با تعامل پیش برود اما اگر اینطوری نباشد کوتاه نمی آییم و چهارشنبه تبلیغات پرسپولیس را می زنیم. در پی درآمدزایی برای فوتبال هستیم هر چند سهم ما از تبلیغات محیطی خیلی کم است.

صدری با اشاره به قیمت بلیت استادیوم آزادی افزود: 50 و 80 و 100 هزار تومان برای قیمت بلیت گران نیست. بعدها پیشنهاداتی می گذاریم تا طرفداران هزینه کمتری پرداخت نمایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده بیرانوند گفت: اختلاف حسابی با بیرانوند داریم اما مسئله ای نیست و امیدوارم بتوانیم آن را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای فصل قبل بازیکنان را کاملا تسویه کردیم، اضافه نمود: سال جاری برای هر کسی یک برگه نوشتیم که پرداختی ها در چه زمانی بوده و قرارداد چه زمانی بوده و اگر اختلافی داشتند می توانند مراجعه نمایند. از فصل تازه تا الان 5 درصد از مبلغ قرارداد را پرداخت کردیم و امیدواریم قبل از بازی صنعت نفت 15 درصد دیگر را هم پرداخت کنیم تا بازیکنان در شرایط اقتصادی خوبی باشند.

وی درباره تسویه حساب 2 میلیارد و 600 میلیونی محمد انصاری گفت: وی این مبلغ را به موسسه خیریه حضرت رقیه می دهد و این موضوع جای قدردانی دارد. باید بگویم که بسیاری از بازیکنان ما همیشه در کارهای خیر پیش قدم هستند و شایسته تقدیرند.

منبع: فرارو

به "یک تار موی گل محمدی با خارجی ها عوض نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تار موی گل محمدی با خارجی ها عوض نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید