باید یک اقدام عملیاتی برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: باید یک اقدام عملیاتی فوری با توجه به امکانات موجود برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد.

باید یک اقدام عملیاتی برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دانلود شریف از تهران، جلسه هم اندیشی معضل ترافیک محور ری-ورامین در منطقه قلعه نو با حضور قشقایی مدیر کل امنیتی استان تهران، مجید درویشی و بهمن خطیبی فرمانداران شهرستانهای ورامین و قرچک، مسئولین استانی و شهرستانی در شهرداری قلعه نو برگزار گردید.

قشقایی مدیر کل امنیتی استان تهران با انتقاد از عدم اجرای مصوبات جلسات گذشته، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سرانجامی سال هرچه سریعتر باید اقدامات مصوب جلسات قبلی صورت گیرد.

وی گفت: معین تکلیف و برطرف نقص ایمنی و امنیتی پل احداثی، پیگیری احداث کمربندی موقت، مطالعه طرح جامع ترافیکی منطقه قلعه نو، آماده سازی و اختصاص زمین جهت ساخت پاسگاه راهور نیروی انتظامی از مصوبات جلسات است که باید انجام گردد.

مجید درویشی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین نیز در این جلسه، گفت: باید متولی امر در مورد معضل ترافیک قلعه نو معین گردد.

وی اضافه کرد: در جلسه قبل مقرر شد با تصمیمات کوتاه مدت مشکل را به طور موقت حل کنیم و با مطالعات کافی و جذب اعتبارات طی یک تصمیم بلند مدت مشکل را به طور کامل حل کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با انتقاد از جابجا نشدن بریدگی ها که مصوبه جلسه قبل بود، گفت: استاندار تهران صراحتا پیگیری مسائل و معضلات ترافیکی منطقه قلعه نو است و بر بازگشایی کمربندی موقت در ساعاتهای پیک ترافیکی تاکید دارد.

درویشی در سرانجام گفت: باید با توجه به امکانات موجود یک اقدام عملیاتی فوری جهت ترافیک قلعه نو صورت پذیرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "باید یک اقدام عملیاتی برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید یک اقدام عملیاتی برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید