با افزایش قربانیان کرونا، مسکو باید برای روزهای سخت آماده گردد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، در شرایطی که تعداد تلفات بیماری کرونا در پایتخت روسیه از 50 نفر گذشته و رده سنی قربانیان پایین تر آمده، شهردار مسکو تأکید کرد که شهر در مقابل یک آزمایش جدی قرار گرفته و باید همه کوشش خود برای غلبه بر کرونا را انجام دهد.

با افزایش قربانیان کرونا، مسکو باید برای روزهای سخت آماده گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دانلود شریف به نقل از خبرگزاری نووستی، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه شب گذشته گفت که در شهر مسکو ، 12 نفر آلوده به ویروس کرونا که به بیماری های مزمن رنج می بردند، درگذشتند. در بین کشته شدگان - افرادی در رده سنی 33 تا 87 ساله دیده می گردد.

بدین ترتیب ، تعداد کل تلفات کرونا در پایتخت روسیه به 50 نفر رسید. روز پنج شنبه 857 مورد جدید از بیماری کرونا ویروس در مسکو تأیید شده بود.

این ستاد یادآور شده است که تقریبا نیمی از افراد مبتلا (47 درصد) موارد جدید آلودگی در افراد 18 الی 45 ساله تایید شده است. 35 درصد از این افراد آلوده 46 تا 65 ساله هستند. 15 درصد بالای 65 سال سن دارند ، از جمله 4 درصد افراد بالای 80 سال و 3 درصد موارد را هم بچه ها تشکیل می دهند.

شهردار مسکو: مردم پایتخت در مقابل آزمایش عظیمی قرار گرفته اند

سرگئی سوبیانین ، شهردار پایتخت روسیه، در مصاحبه با این خبرگزاری گفت که ساکنین مسکو در مقابل آزمایش عظیم و بسیار جدی در رابطه با ویروس کرونا قرار دارند و باید خود را برای این آزمون سخت آماده نمایند.

وی گفت: می دانید ، پیش بینی ها همواره درست از اب در نمی ایند ، به خصوص زمانی که صحبت بر سر بیماری همه گیر و شیوع ویروس و غیره باشد. و این مسئله به این بستگی ندارد که چه تعداد دانشمند و متخصص بیماری های عفونی، پیش بینی های مختلفی را انجام داده اند. بنابراین ، بهترین پیش بینی که صد در صد است ، آن است که تمامی کوشش خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن انجام دهیم.

به گفته شهردار مسکو ، صحبت بر سر حداکثر آزمایشات برای شناسایی موراد آلوده ، آماده سازی حداکثری سیستم پزشکی ، کنترل حداکثر رعایت رژیم خود انزوایی و قرنطینه و همچنین حداقل حرکت در سطح شهر است تا بتوانیم تعادل بین شرایط مالی و اقدامات بهداشتی حفظ گردد.

سوبیانین افزود: تنها چیزی که من می خواهم گفت این است که ما با مقابل یک آزمایش جدی روبرو هستیم و باید برای روبرو با آن آماده شویم.

شهردار پایتخت هشدار داد که هنوز اوج بروز ویروس کرونا در مسکو نرسیده است و این شهر احتمالاً هنوز در پای این قله واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "با افزایش قربانیان کرونا، مسکو باید برای روزهای سخت آماده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افزایش قربانیان کرونا، مسکو باید برای روزهای سخت آماده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید