آنالیز مسائل بخش صنعت و معدن مراغه

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، مسائل و مسائل بخش صنعت و معدن مراغه در نشستی با حضور مسئولان و فعالان این بخش آنالیز شد.

آنالیز مسائل بخش صنعت و معدن مراغه

صاحبان صنایع و بهره برداران معادن در نشستی نبود راه دسترسی مناسب برای شهرک صنعتی و کمبود آب صنعتی شهرک، ناکافی بودن سهمیه ورق ها فلزی واحد های لوازم خانگی، کمبود اختیارات ستاد برطرف موانع فراوری، نبود اتاق بازرگانی و نمایشگاه بین المللی، وجود معارض محلی برای معادن و نبود معاونت معدن با اختیارات کامل را از مسائل صنعت و معدن در مراغه بیان کردند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه در این جلسه خواهان افزایش اختیارات اداره صمت مراغه برای صدور پروانه تاسیس و بهره برداری به واحد های صنعتی در شهرستان شد.

آقای اسدیان اضافه نمود: سرگردانی سرمایه گذاری برای دریافت مجوز ساخت و پروانه بهره برداری از موانع جدی سرمایه گذاری در مراغه است

وی توضیح داد: بانک ها با واحد های صنعتی، معدنی و دیگر بخش ها از جمله کشاورزی با فراوری همراهی نمی نمایند.

آقای اسدیان گفت: ایجاد معاونت معدن و تسهیل در صدور پروانه بهره برداری و ایجاد خانه معدن از خواسته های سرمایه گذاران بخش معدن در مراغه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هم گفت: با هدف تسهیل و هموار کردن راستا فراوری اختیارات شهرستان مراغه در صدور جواز تاسیس، پروانه ساخت و بهره برداری افزایش می یابد.

آقای پرنیان اضافه نمود: به منظور برطرف موانع فراوری، جلسات آنالیز مسائل واحد های صنعتی و برطرف موانع در شهرستان مراغه و دیگر شهرستان به مدیریت فرمانداران فعال می گردد.

وبلاگ دانلود شریف آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز مسائل بخش صنعت و معدن مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل بخش صنعت و معدن مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید