برگزاری آخرین جلسه تمرین استقلال قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در اهواز تمرینات آماده سازی خود را جهت دیدار برابر نفت مسجد سلیمان که قرار است فردا برگزار گردد، پیگیری کرد.

برگزاری آخرین جلسه تمرین استقلال قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان

آبی پوشان ابتدا زیر نظر مربی بدن ساز، بدن های خود را گرم و به کارهای سرعتی و کششی پرداختند سپس کارهای با توپ را مرور کردند. سرمربی استقلال نکات فنی بازی فردا را به آنها گوشزد می کرد.

* مارک نیو مایر که به دلیل مصدومیت در شرایط خوبی نبوده، رفته رفته از لحاظ بدنی آماده گردیده و مطمئنا به زودی برای آبی پوشان به میدان خواهد رفت. وی در تمرین امروز هم رضایت شفر را به دست آورد. سرمربی از او خواست تمرینات را با جدیت انجام داده تا بتواند هر چه زودتر برای استقلال به میدان برود.

* تمرین امروز آبی پوشان پرنشاط بود و شفر سعی می کرد با تمرینات این چنینی روحیه بازیکنانش را برای بازی فردا آماده کند.

* بخش بعدی تمرین اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که کادر فنی استقلال از هافبک های تیمش می خواست در زدن این ضربات، دقت بیشتری به خرج دهند.

* دروازه بان های استقلال هم زیر نظر اشکان نامداری تمرینات ویژه ای را انجام دادند.

* بخش بعدی تمرین اختصاص به کارهای تاکتیکی داشت و شفر به دقت این تمرین را زیر نظر داشت و از دستیاران خواست تا نکات فنی را به هنگام تمرین به بازیکنان یادآوری کند.

* آیتم سرانجامی اختصاص به یک فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که بازیکنان در قالب دو تیم آبی و صورتی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند. سرمربی استقلال به همراه دستیارانش مرتب بازی را قطع و نکاتی را به بازیکنان یادآوری می کرد.

* آبی پوشان در سرانجام تمرین بلافاصله با یک دستگاه اتوبوس راهی مسجد سلیمان می شوند تا خود را برای دیدار برابر نفت این شهر آماده نمایند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه 14 مهرماه از ساعت 18:15 برای برگزاری دیدار عقب افتاده هفته هفتم در مسجد سلیمان مقابل نماینده این شهر به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری آخرین جلسه تمرین استقلال قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آخرین جلسه تمرین استقلال قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید