جزییات دوربین وان پلاس 8 پرو فاش شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، گوشی های وان پلاس گاهی اوقات برخی از ویژگی ها را از شرکت اوپو قرض می گیرند و به نظر می رسد در مورد وان پلاس 8 پرو هم شاهد تکرار این رویکرد خواهیم بود. بر اساس اعلام یکی از افشاگران مشهور به نام Ishan Agarwal، وان پلاس 8 پرو مانند اوپو فایند X2 پرو از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی بهره می برد. این یعنی برای این دو دوربین باید انتظار تعبیه سنسورهای IMX689 و IMX586 را داشته باشیم.

جزییات دوربین وان پلاس 8 پرو فاش شد

سنسور IMX689 را در حال حاضر می توان بهترین سنسور سونی در نظر گرفت که نسبت به دیگر سنسورهای 48،64 و 108 مگاپیکسلی موجود در بازار، از پیکسل های بزرگ تری بهره می برد. این سنسور به لطف فناوری ترکیب پیکسل ها می تواند اندازه هر یک از پیکسل ها را به 2.24 میکرون برساند و عکس های 12 مگاپیکسلی ثبت کند. در ضمنً برای فوکوس اتوماتیک، تمام پیکسل ها وارد عمل می شوند که با این کار سرعت و دقت فوکوس بهبود پیدا می کند.

همچنین سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اولترا واید به این معناست که با استفاده از این دوربین هم در شرایط نوری مختلف می توان عکس های بهتری ثبت کرد. به عبارتی دیگر، وان پلاس 8 پرو قرار است در زمینه عکاسی نسبت به نسل های قبلی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند و امیدواریم این شرکت به نرم افزار مربوط به دوربین هم توجه نشان بدهد که تا حالا پاشنه آشیل گوشی های این شرکت بوده است.

در کنار این دو دوربین، باید انتظار تعبیه دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال و فیلتر رنگ 5 مگاپیکسلی را داشته باشیم. آیا به نظر شما وان پلاس 8 پرو می تواند در زمینه عکاسی در بین رقبای قدر به چشم بیاید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزییات دوربین وان پلاس 8 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات دوربین وان پلاس 8 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید