خط فراوری و مراکز تحقیقاتی 6 شرکت دانش بنیان فردا بهره برداری می گردد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 6 شرکت حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و دانش بنیان در منطقه ویژه مالی پیغام به بهره برداری می رسد.

خط فراوری و مراکز تحقیقاتی 6 شرکت دانش بنیان فردا بهره برداری می گردد

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این شرکت ها در منطقه فعالیت های فراوریی و تحقیقاتی خود را شروع خواهند کرد.

این واحد های فراوریی و صنعتی در زمینه فراوری تلفن های همراه، لوازم جانبی رایانه، فراوری انتهاه های فروش آنلاین بی سیم و با سیم و صندوق فروشگاهی دیجیتالی، دستگاه های خودپرداز و فراوری تجهیزات مخابراتی، فراوری سرور و شبکه سوئیچ فعال خواهند بود.

با راه اندازی این تعداد واحد فراوریی در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام زمینه اشتغال زایی برای نزدیک به 1000نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

برای اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و 350 میلیارد ریال و 12 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی-ریالی به وسیله بخش خصوصی صورت گرفته است.

بعلاوه در این مراسم، قرارداد واگذاری 132 هزار متر مربع زمین برای واگذاری به 25 شرکت سرمایه گذار در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد و اعطا میشود.

بعلاوه در انتها نیز وزیر ارتباطات نشستی با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و فعالین حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات مستقر در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام برگزار خواهد نمود.

وبلاگ دانلود شریف البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خط فراوری و مراکز تحقیقاتی 6 شرکت دانش بنیان فردا بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط فراوری و مراکز تحقیقاتی 6 شرکت دانش بنیان فردا بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید