دلایل ترافیک سنگین این روز های مرکز

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، استاندار تهران با اشاره به افزایش ترافیک در مرکز طی روز های اخیر گفت: بارندگی در روز های گذشته، افزایش استفاده شهروندان از خودرو های شخصی و بعلاوه خرید های شب عید از مهمترین دلایلی است که می توان برای افزایش ترافیک سنگین این روز های تهران برشمرد.

دلایل ترافیک سنگین این روز های مرکز

محسن منصوری روز آدینه در مصاحبه با ایرنا اضافه کرد: واقعیت این است که موضوع ترافیک تهران یک موضوع حاکمیتی است و شخص رییس جمهور پیگیر این موضوع است؛ تا به امروز چندین جلسه در این خصوص به وسیله معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و لازم است که تمامی دستگاه های ملی و بعلاوه شهرداری تهران در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو می تواند یکی از دلایل کاهش ترافیک در این کلان شهر باشد، اضافه کرد: در این زمینه شهرداری تهران در توسعه ناوگان ریلی اقدامات جدی انجام داده و هم اکنون نیز توسعه مترو در دستور کار است که دولت نیز در این زمینه اقداماتی انجام خواهد داد.

استاندار تهران ادامه داد: موضوع دیگر استفاده بی ضابطه از خودرو های شخصی در مرکز است که باید در این زمینه نیز طرحی اجرا و عملیاتی گردد تا از سفر های غیرضروری در مرکز جلوگیری گردد.

به گفته وی، جلسات متعددی در استانداری تهران تشکیل شده و در شورای حمل و نقل و ترافیک موضوعات مهمی مطرح و مصوبات مناسبی داشتیم که پلیس راهور، شهرداری و سایر ارگان ها باید اقداماتی انجام دهند.

مردم نگران کالا های اساسی نباشند

منصوری در مورد تامین کالا های اساسی در آستانه عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت: اندازه ذخیره سازی کالا های اساسی در استان تهران مناسب است و مردم در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: در این ایام جلسات ستاد تنظیم بازار بصورت هفتگی در حال برگزاری بوده و در کنار آن کمیته نظارت بر بازار و قیمت ها نیز بطور منظم در حال برگزاری است.

استاندار تهران تاکیدکرد: اندازه و حجم ذخیره سازی کالا های اساسی از جمله مرغ، گوشت، برنج و بعلاوه میوه شب عید مناسب است و علاوه بر آن کوشش شده که این کالا ها با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار بگیرد و با هرگونه گران فروشی قطعا برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: فرارو

به "دلایل ترافیک سنگین این روز های مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ترافیک سنگین این روز های مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید