سعید فتاحی: پرسپولیسی ها خودشان اعلام کردند بدون ملی پوشان به مصاف پیکان می روند، ملی پوشان امید پرسپولیس به عمان نمی روند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مدعی است، مسئولان باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام نموده اند که حاضرند در غیاب بازیکنان ملی پوش خود در دیدار معوقه مقابل پیکان به میدان بروند.

سعید فتاحی: پرسپولیسی ها خودشان اعلام کردند بدون ملی پوشان به مصاف پیکان می روند، ملی پوشان امید پرسپولیس به عمان نمی روند

سعید فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دانلود شریف، در مورد اینکه پرسپولیسی ها تمرینات شان را تا روز جمعه این هفته تعطیل نموده اند و برانکو نیز قرار است یکشنبه هفته آینده به ایران بیاید، در این شرایط چطور ممکن است دیدار معوقه پرسپولیس - پیکان در تاریخ 28 آبان برگزار گردد، گفت: من نهایت همکاری را با باشگاه پرسپولیس در روزهایی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشت، انجام دادم. تنها کاری که می توانستم انجام دهم، این بود که با کارلوس کی روش جلسه بگذارم و از او بخواهم به مدت یک هفته اجازه دهد پرسپولیس ملی پوشانش را در اختیار داشته باشد و بازی های عقب افتاده خود را انجام دهد. البته پرسپولیس فقط مقابل سپاهان و ذوب آهن می تواند از ملی پوشان خود استفاده کند و بازی خود مقابل پیکان را باید بدون ملی پوشانش برگزار کند. برانکو: هرگز بدون ملی پوشان در لیگ بازی نمی کنیم

وی در واکنش به طرح این موضوع که برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دانلود شریف تأکید داشت تیمش هرگز بدون ملی پوشان در بازی های لیگ شرکت نخواهد کرد، یادآور شد: من پیش بینی این روزها را نموده بودم به همین خاطر وقتی باشگاه پرسپولیس خواهان تعویق بازی با پیکان شد به آنها گفتم اگر به فینال نرسیدید که هیچ ما می توانیم این بازی را در زمان مناسب برگزار کنیم، اما اگر به فینال برسید آن وقت مجبور هستید بدون ملی پوشان بازی معوقه خود با پیکان را انجام دهید. باشگاه پرسپولیس این موضوع را پذیرفت و من از آنها خواست نامه رسمی بزنند که حاضر به پذیرش این موضوع هستند؛ آنها نیز این کار را انجام دادند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اینکه دیدار پرسپولیس و پیکان که قرار شده 28 آبان برگزار گردد، مطابق با فیفادی خواهد بود و از این رو باشگاه پرسپولیس می تواند به فیفا شکایت نموده و به آنها اعلام کند سازمان لیگ ایران حق ندارد در فیفادی برای آنها که سه ملی پوش (علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن) دارند، بازی بگذارد، توضیح داد: آنچه معین است باشگاه پرسپولیس به ما نامه رسمی زده و پذیرفته است که بدون ملی پوشانش مقابل پیکان بازی کند و در این شرایط دیگر حرفی باقی نمی ماند.

برانکو پیش از این گفته بود، چطور ممکن است در شرایطی که چند بازیکنش مصدوم هستند، بدون سه ملی پوش بزرگسال و سه ملی پوش امید تیمش را به میدان بفرستد.، فتاحی در پاسخ به طرح این موضوع هم خاطر نشان کرد: ما با هماهنگی که با تیم امید داشتیم قرار بر این شد که ملی پوشان امید پرسپولیس همراه این تیم به عمان نروند و تیم شان را در بازی با پیکان همراهی نمایند.

وی در ارتباط با اینکه چرا سازمان لیگ زودتر از این تاریخ بازی معوقه پرسپولیس و پیکان را اعلام نکرد تا حداقل برانکو و شاگردانش به تعطیلات نروند، گفت: من دیروز در این مورد با پرسپولیسی ها صحبت کردم و به آنها گفتم که دو تاریخ مدنظر ما برای دیدار معوقه تان با پیکان است، که در نهایت تاریخ 28 آبان نهایی شد. حال اینکه برانکو موافق یا مخالف برگزاری این بازی است، بحثش جداست.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در سرانجام اضافه نمود: همان طور که گفتم کوشش ما این بوده و هست که بازی های لیگ را در زمان مناسب برگزار کنیم. در این زمینه نهایت همکاری را هم با باشگاه ها داریم. به خاطر همین بود که امروز نزد کی روش رفتم و از او خواهش کردم تا یک هفته تیم های پرسپولیس، استقلال و سایپا بتوانند از ملی پوشان شان استفاده نموده و دیدارهای معوقه خود را برگزار نمایند. این یک هفته زمان شروع بعدی اردوی تیم ملی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعید فتاحی: پرسپولیسی ها خودشان اعلام کردند بدون ملی پوشان به مصاف پیکان می روند، ملی پوشان امید پرسپولیس به عمان نمی روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید فتاحی: پرسپولیسی ها خودشان اعلام کردند بدون ملی پوشان به مصاف پیکان می روند، ملی پوشان امید پرسپولیس به عمان نمی روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید