سینما در هفته ای که گذشت؛ از نیم بها شدن سه روز بلیت سینما در سه استان سیل زده تا دیدار های نوروزی وزیر ارشاد از سینماگران

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اتفاقات وحاشیه های این هفته سینما به علت تعطیلات نوروزی و کمرنگ بودن تولیدات سینمایی، پربابر نبود.

سینما در هفته ای که گذشت؛ از نیم بها شدن سه روز بلیت سینما در سه استان سیل زده تا دیدار های نوروزی وزیر ارشاد از سینماگران

به گزارش خبرنگار ،حاشیه ها و اتفاقات این هفته سینما به علت تعطیلات نوروزی و کم بودن تولیدات سینمایی، پر رنگ نبود، اما در بین آنها دیدار وزیر ارشاد، راه یابی انیمیشن پسر دریا به جشنواره فرانسه و ...در میان اخبار سینمایی این هفته بود.

انیمیشن پسردریا که به تازگی به جشنواره انسی فرانسه که یکی از مهم ترین جشنواره های انیمیشن دنیا است راه پیدا نموده است.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی به دیدار نوروزی داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما رفتند.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه دیدار های نوروزی خود با اهالی فرهنگ و هنر به دیدار محمدرضا شفیعی کدکنی استاد ادبیات و نویسنده و پژوهشگر رفت.

پس از رسانه ای شدن اهدای هدیه های نوروزی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صنوف سینمایی، بعضی از این صنوف مبالغ دریافتی خود را بیان کردند، اما این جریان کماکان حاشیه ساز است.

پس از وقوع شیل در بعضی استان ها ابراهیم داروغه زاده بیان کرد در استان های گلستان، مازندران و فارس به مدت سه روز بلیت فیلم ها نیم بها خواهد بود و در بعضی مناطق که سینما وجود ندارد سینما سیار فیلم ها را اکران خواهند کرد.

فیلم سینمایی یه وا ساخته آناهید آباد جایزه بزرگ ششمین دوره جشنواره Socially Relevant امریکا را دریافت کرد.

ابراهیم اصغری از رایزنی برای اکران های خارجی قرارمون پارک شهر به کارگردانی فلورا سام اطلاع داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سینما در هفته ای که گذشت؛ از نیم بها شدن سه روز بلیت سینما در سه استان سیل زده تا دیدار های نوروزی وزیر ارشاد از سینماگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینما در هفته ای که گذشت؛ از نیم بها شدن سه روز بلیت سینما در سه استان سیل زده تا دیدار های نوروزی وزیر ارشاد از سینماگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید