شهرجردی: مسئولیت سنگینی در راه کسب سهمیه المپیک دارم، از رفتار مسئولان استان مرکزی گله مندم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، کاتاروی تیم ملی کشورمان در مورد شرایطش در راه کسب سهمیه المپیک توکیو صحبت هایی را مطرح نمود.

شهرجردی: مسئولیت سنگینی در راه کسب سهمیه المپیک دارم، از رفتار مسئولان استان مرکزی گله مندم

ابوالفضل شهرجردی بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان در گفت وگو با ، در خصوص شرایط خودش بعد از لغو رقابت های کاراته وان پاریس، حضور احتمالی در المپیک 2020, حمایت مسئولان استانی کشوری و ... توضیحاتی ارائه کرد.

بعد از شرکت در چند دوره مختلف مسابقات کاراته وان که به وسیله رنکنیگ کاراته کا ها به المپیک می رسیدند، رقابت پاریس تدارک دیده شد تا بازیکنان شانس خود را برای رسیدن به المپیک ژاپن در این مسابقات محک بزنند. مسابقات پاریس هم قرار بود اردیبهشت ماه برگزار گردد و من در نظر داشتم در این رقابت ها شرکت کنم، اما با وجود ویروس کرونا المپیک به تعویق افتاد و فدراسیون جهانی کاراته هم تا تعیین نشدن تاریخ جدید مسابقات موضع رسمی اش را اعلام نمی نماید و شرایط به نحوی الان بلاتکلیف است.

من در چند مسابقه جهانی کاراته وان شرکت کردم و الان هم به همراه پدرم (قاسم شهرجردی) که مربی شخصی من است روی نقاط قوت و ضعفمان کار می کنیم و در 2 مسابقه اخیر هم از فدراسیون درخواست کردم اعزام نشوم، چون زمان برگزاری رقابت ها بسیار نزدیک به هم بود و از طرفی هم بخث خستگی مطرح بود و از یک جهت هم روی نقاط قوت ضعف قصد داشتیم بیشتر کار بکنیم و بعد از گذشت سه ماه به مسابقات کاراته وان دبی به همراه پدرم اعزام شوم.

با وجود اینکه نتیجه آنطوری که من می خواستم نشد، اما از نظر کسب تجربه بسیار مفید بود و ضمن اینکه پدرم هم با همکاری و هماهنگی فدراسیون کاراته با من به مسابقات اعزام شد تا مسابقات را بررسی کند و از این بابت از طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته متشکرم.

فعلا در منزل خودمان به دلیل شرایط قرنطینه در حال تمرین هر روزه با پدرم هستیم تا برای مسابقات کاراته وان پاریس آماده شویم. امیدوارم با ریشه کن شدن کرونا به زندگی عادی برگردیم.

فدراسیون از سال گذشته با توجه به محدویت های موجود در تمامی مسابقات ما را اعزام کرد و در بعضی از مسابقات نتیجه خوب و در بعضی چندان ایده آل نبود. مسلما این سرمایه گذاری، هزینه کردن و سختی های بخش کاتا و نزدیک بودن کاتارو ها در امتیازات کمی بار مسئولیت را برای من زیاد می نماید. اما من به صورت شبانه روزی در کوشش هستم و ذهنم کاملا درگیر مسابقات است. من نتیجه را نمی دانم، اما در نظر دارم سهمیه المپیک را به دست آورم و در این جهت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنم.

به نظر من تعویق در مسابقات المپیک خالی از لطف نبود و این اتفاق باعث شد تا بیشتر تمرین بکنیم و با بررسی بیشتر به هدفی که داریم در مسابقات پاریس که منجر به حضور در المپیک می گردد برسیم.

من شخصا از تمامی زحمات فدراسیون کاراته و حسن طباطبایی رئیس فدراسیون بسیار متشکرم، اما آنطور باید و شاید از سمت هیئت کاراته استان مرکزی و حتی اداره ورزش و جوانان استان حمایت نمی شوم. ابوالفضل شهرجردی در کوشش برای رسیدن به المپیک است و واقعا کمبود ها احساس می شوند. شخص استاندار هم چند جلسه با من برگزار کرد تا به عنوان قهرمان کاراته برای من شغلی را در نظر بگیرند، اما این اتفاق هنوز نیافتاده است.

سوپر لیگ هم تا مرحله نیمه نهایی پیش رفته و قرار بود ادامه رقابت ها پیگیری گردد که به دلیل شیوع کرونا این اتفاق به تعویق افتاد. در هر صورت تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و در تمام بازی ها حتی شخص خودم بدون باخت بودیم. از این باشگاه صمیمانه متشکرم که ضمن ایجاد چنین بستری برای ما فراهم کردند که ضمن رقابت در فضای سوپر لیگ درآمدزایی هم داشته باشیم. امیدوارم در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

مدت زیادی قهرمانان استان مرکزی در این سالن به تمرین می پرداختند و تمام عمر قهرمانی مان را در این سالن سپری کردیم. ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران مبتلا به کرونا به نظر من تبدیل سالن 5 مرداد به نقاهتگاه بیماران اقدام درستی نبود. مسئولان دیواری کوتاه تر از ورزش و کاراته پیدا نکردند. این خبر دردناک بود و حتی کاراته کا ها به همدیگر اعلام کردند دیگر پایشان را به این سالن ورزشی نمی گذارن و شاید خودم هم جزو این ورزشکاران باشم.

در ابتدا برای همه هموطنانم آرزوی سلامتی دارم و از آن ها تقاضا دارم تا از خانه هایشان بیرون نیایند تا دست به دست هم در نهایت ویروس کرونا را شکست بدهیم. همچنین از پدرم، مربی بدنسازم بابت تمامی حمایت های جسمی و روانی که از من کرد متشکرم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شهرجردی: مسئولیت سنگینی در راه کسب سهمیه المپیک دارم، از رفتار مسئولان استان مرکزی گله مندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرجردی: مسئولیت سنگینی در راه کسب سهمیه المپیک دارم، از رفتار مسئولان استان مرکزی گله مندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید