لیگ جهانی کاراته وان برلین، طلایی دیگر برای گنج کاراته ایران، پرونده ایران با 2 برنز و طلای سجاد گنج زاده بسته شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ملی پوش کاراته با پیروزی در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان برلین به مدال طلا دست یافت.

لیگ جهانی کاراته وان برلین، طلایی دیگر برای گنج کاراته ایران، پرونده ایران با 2 برنز و طلای سجاد گنج زاده بسته شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، در سومین و آخرین روز از ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در برلین، امروز (یکشنبه) در دیدار نهایی وزن 84+کیلوگرم، سجاد گنج زاده با پیروزی در دیدار نهایی به مدال طلا رسید تا پرونده 11 نماینده اعزامی کشورمان با کسب یک مدال طلا و دو برنز بسته گردد.

سجاد گنج زاده در دیدار نهایی با نتیجه 4 بر یک مقابل گوگیتا آرکانایا گرجستانی به نشان طلا دست یافت. کاراته کای گرج مدال طلای مسابقات جهانی 2014 را در کارنامه خود دارد.

سجاد گنج زاده روز گذشته(شنبه) پس از استراحت در دور اول، دور دوم 4 بر 3 برایان ایر از آمریکا را برد. وی در مبارزه دوم 6 بر 4 آلپ ارسالان یامان اوغلو از ترکیه را شکست داد. ملی پوش وزن 84+ کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار 4 بر 3 هرولیند نیشوچی از کوزوو را برد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

گنج زاده در این مرحله نیز با آنجلو وسیچ از کرواسی دیدار کرد و 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در رقابت های امروز امیر مهدی زاده و ذبیح الله پورشیب نیز با برتری مقابل رقبای خود به مدال برنز دست یافتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان برلین، طلایی دیگر برای گنج کاراته ایران، پرونده ایران با 2 برنز و طلای سجاد گنج زاده بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان برلین، طلایی دیگر برای گنج کاراته ایران، پرونده ایران با 2 برنز و طلای سجاد گنج زاده بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید