مدافع جنجالی به استقلال برمی شود؟! خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، به نظر می رسد مدافع استقلال بعد از ملاقات با ماشین سازی به اردوی تیمش برگردد.

مدافع جنجالی به استقلال برمی شود؟! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دانلود شریف، بعد از ملاقات استقلال و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی محمد دانشگر مدافع آبی پوشان از سوی کادرفنی از حضور در تمرینات منع شد و در اختیار باشگاه نهاده شد.

دانشگر که در بین دو نیمه با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی پیدا نموده بود، از سوی فرهاد مجیدی فعلا کنار گذاشته شده و حق حضور در تمرینات را دارد. این بازیکن در تمرین دیروز تیمش هم حاضر نبود و تعیین نیست چه اتفاقاتی در آینده برایش رخ بدهد.

مدافع استقلال اما در شرایطی از تیم کنار گذاشته شده که به علت محرومیت نمی تواند استقلال را مقابل ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر همراهی کند. به عبارت بهتر او اگر با برخورد انضباطی هم روبرو نمی شد مقابل ماشین سازی غایب بود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه دانشگر و اسماعیلی در خاتمه مسابقه دیروز با پیکان نیز از یکدیگر عذرخواهی کردندو اجازه ندادند حاشیه پیش آمده عظیم گردد، احتمال بخشش این بازیکن وجود دارد.

به نظر می رسد بعد از ملاقات با ماشین سازی تبریز دانشگر در جلسه انضباطی باشگاه استقلال حضور یابد و مورد بخشش قرار بگیرد. در این صورت این مدافع احتمالا از اواسط نوروز در تمرینات تیمش حاضر می گردد تا خودش را برای بازی با پیکان در روز 14 فروردین ماه آماده کند. هرچندکه مسئولان استقلال اظهارنظر رسمی در این خصوص نکردند و باید منتظر روزهای آینده و روشن شدن سرنوشت دانشگر باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدافع جنجالی به استقلال برمی شود؟! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع جنجالی به استقلال برمی شود؟! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید