مهاجرت به کانادا با هدایت وکلا و مشاوران سازمان سپهر فلاحتی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، کانادا به عنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا، مقصدی مناسب برای مهاجرت و آغاز زندگی نو است. بسیاری از سرمایه گذاران برای حفظ ارزش سرمایه و سودآوری بیشتر کانادا را انتخاب می نمایند و بسیاری از کارآفرینان برای اجرایی کردن ایده هایشان سراغ راه اندازی استارتاپ می روند. جوانان نیز بعد از اخذ نمره قابل قبول در آزمون زبان، شانس خود را برای تحصیل در دانشگاه های کانادا امتحان می نمایند.

مهاجرت به کانادا با هدایت وکلا و مشاوران سازمان سپهر فلاحتی

علاوه بر این موارد دولت کانادا برای جذب هرچه بیشتر نیروی کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی، برنامه های مختلفی از جمله اکسپرس اینتری، برنامه استانی، ویزای خوداشتغالی و … دارد تا بتواند مهاجران بیشتری را جذب کند. با این مقدمه بیایید درباره انتخاب سپهر فلاحتی به عنوان وکیل مهاجرت به کانادا بیشتر صحبت نموده و با فرایند مهاجرت به این کشور زیبا و دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

مهاجرت به کانادا روش های مختلفی دارد!

همان طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، مهاجرت به کانادا روش های مختلفی دارد؛ شما به وسیله برنامه هایی مانند:

  • اسپانسرشیپ خانوادگی
  • خوداشتغالی
  • درخواست ویزای تحصیلی
  • درخواست ویزای کار
  • استارتاپ ویزا
  • سرمایه گذاری در کانادا
  • اکسپرس اینتری
  • برنامه استانی

و ده ها روش دیگر می توانید برای مهاجرت اقدام کنید. مسئله مهم برای شرکت در هرکدام از این برنامه ها این است که شما به عنوان متقاضی بتوانید بر اساس نوع برنامه ای که درخواست کردید، مدارک ضروری و البته کاملاً واقعی را جمع آوری نموده و ارائه دهید. علاوه بر این موارد بر اساس نوع برنامه درخواستی تان باید در صورت لزوم مدرک زبان (یکی از امتحان های رسمی آیلتس یا تافل) را نشان داده، تمکن مالی برای پرداخت هزینه های یک سال زندگی را نیز داشته باشید.

ارائه مدرک تحصیلی، سابقه کار و بیمه، دعوت نامه یا نامه پذیرش و … نیز از دیگر مواردی است که شما برای پیروزیت در پرونده مهاجرتی تان به آن احتیاج دارد.

هرکدام از این برنامه ها قیمت تعیینی دارند که در زمان ارسال پرونده بابت آنالیز پرونده و انگشت نگاری باید بر حسب دلار کانادا و به صورت آنلاین پرداخت گردد. مدت زمان رسیدن نتیجه نیز به نوع برنامه درخواستی شما بستگی دارد، مثلاً ویزای دانشجویی حداکثر به 8 ماه و ویزای استارتاپ به 16 ماه زمان احتیاج دارد. بر همین اساس است که می گوییم متقاضیان برای مهاجرت به حضور وکیل مهاجرت به کانادا احتیاج دارند که در طول این مسیر هدایت شان نموده، برای جمع آوری مدارک و آماده کردن مدارک مالی یا همان تمکن مشاوره داده، در نگارش نامه های مهم همراهی نموده و مسیر پرونده را به پیروزیت قطعی برساند.

با این توضیحات بیایید در ادامه با یکی از اصلی ترین برنامه های مهاجرت به کانادا که بر اساس تحصیلات دانشگاهی، سابقه کار و نمره زبان است، بیشتر آشنا شویم.

مهاجرت به کانادا با روش اکسپرس اینتری

زمانی که با درخواست ویزای تحصیلی بخواهید برنامه مهاجرت به کانادا را آغاز کنید، فقط برای مدت زمان تحصیلتان ویزا دارید و باید بعد از تحصیل نسبت به تمدید آن اقدام کنید در صورتی که با روش هایی مانند اکسپرس اینتری به عنوان دارنده اقامت کانادا وارد این کشور شده و مسیر زندگی تان کمی متفاوت تر می گردد.

البته باید توجه داشته باشید که برای پیروزیت در رقابت اکسپرس اینتری شما باید حتماً حداقل امتیازات برای ورود به پول pool یا همان رقابت یا استخر را داشته باشید. بعد از قرارگرفتن در پول، امتیازات شما در مقایسه با رقیبانتان آنالیز شده تا در نهایت افرادی که بیشترین صلاحیت و برترین امتیاز را دارند، بتوانند دعوت نامه دریافت نموده و به وسیله اکسپرس اینتری به عنوان نیروی متخصص کار وارد کانادا شوند.

با این وجود حالا دیگر مطمئن شدید که ویزای اکسپرس اینتری روند سختگیرانه و ویژه ای دارد و هرکسی نمی تواند در آن پیروز گردد. در نتیجه شما باید بر اساس معیارهایی مانند:

  • مقدار تحصیلات دانشگاهی
  • نمره زبان در آزمون آیلتس و تبدیل به CLB
  • سابقه کار و پوزیشن شغلی (کارمند، کارمند ارشد، مدیر، مدیرعامل)
  • امکان ارائه پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای کانادایی

و موارد مشابه برای اکسپرس اینتری اقدام نموده و بر اساس این فاکتورها در پول رقابت با دیگران قرار بگیرید.

برنامه اکسپرس اینتری که چند سالی است به وسیله دولت کانادا برای جذب مهاجران خارجی در حال انجام است و به سه دسته:

  1. برنامه فدرال اسکیل ورکر (Federal Skilled Worker Program)
  2. برنامه فدرال اسکیل ترید (Federal Skilled Trade Program)
  3. برنامه تجربه کار کانادایی (Canadian Experienced Class)

تقسیم می گردد که شما بعد از مشورت با وکیل، محاسبه امتیازات خودتان و مدارکی که می توانید ارائه دهید، برای یکی از این سه برنامه درخواست می دهید.

سیستم اکسپرس اینتری به صورت کلی یکی از برترین برنامه های درخواست مهاجرت به کانادا است که نتیجه پیروزیت در آن اخذ اقامت دائم است، منتها برای شرکت در این برنامه باید در سطح بالایی از لحاظ دانش زبان، تحصیلات و سابقه کاری قرار داشته باشید. ضمناً برای اطلاع از آخرین شرایط برنامه هم می توانید نتایج قرعه کشی پول اکسپرس اینتری را که دو هفته یکبار برگزار می گردد، چک نموده و با امتیازات خودتان مقایسه کنید.

البته این برنامه محدودیت هایی هم دارد که مهم ترین آن تعیین نبودن جواب قطعی بعد از ورود به pool است که می تواند برنامه زمانی بسیاری از مهاجران را تغییر دهد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتماً از مشاوران مجرب مؤسسه سپهر فلاحتی برای دریافت اطلاعات بیشتر استفاده نموده و بر اساس شرایط فعلی برترین تصمیم را برای آینده تان بگیرید.

منبع: اتاق

به "مهاجرت به کانادا با هدایت وکلا و مشاوران سازمان سپهر فلاحتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به کانادا با هدایت وکلا و مشاوران سازمان سپهر فلاحتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید