نتفلیکس نمایش سیگار کشیدن در فیلم ها و سریال هایش را کاهش می دهد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، آی سینما: شبکه نتفلیکس به دنبال انتشار گزارشی که تعداد موارد استفاده از سیگار در سریال هایی مانند چیزهای عجیب تر را برشمرده، بیان کرد که نمایش استعمال دخانیات در آثارش را کاهش می دهد.

نتفلیکس نمایش سیگار کشیدن در فیلم ها و سریال هایش را کاهش می دهد

یک سازمان غیرانتفاعی حامی سلامت عمومی در آمریکا هفته گذشته گزارشی منتشر کرد که موارد سیگار کشیدن در 13 سریال تلویزیون ها، شبکه های کابلی و سرویس های آنلاین در آن آنالیز شده بود.

طبق این گزارش نتفلیکس برای دومین سال پیاپی صدرنشین فهرست شد و استعمال دخانیات در محصولاتش در گزارش سال جاری 866 بار بود که نسبت به سال گذشته (299) حدود سه برابر افزایش داشت.

در گزارش این سازمان آمده سیگار کشیدن در صفحه کوچک از حالت عادی به وضعیت اجتناب ناپذیر تغییر نموده و سریال های چیزهای عجیب تر، نارنجی سیاه جدید است و خانواده مدرن بیشتر و بیشتر مصرف دخانیات و شخصیت های سیگاری را به نمایش می گذارند.

نویسندگان این گزارش پیکان انتقاد را به سمت سریال محبوب چیزهای عجیب تر گرفته اند که چند روز پیش فصل سومش منتشر شد. آنها نوشته اند محققان دریافتند همه اپیزودهای این سریال سیگار کشیدن را به نمایش می گذارد.

در واکنش به این گزارش یک سخنگوی نتفلیکس به شبکه سی ان ان گفت از این به بعد در محصولات جدید این شبکه، سریال های با درجه بندی سنی TV-14 و کمتر و فیلم های با درجه بندی سنی PG-13 و کمتر دیگر صحنه مصرف دخانیات یا استفاده از سیگار الکترونیکی نخواهند داشت مگر این که دلایل تاریخی یا انطباق با واقعیت در کار باشد.

9417

منبع: آی سینما

به "نتفلیکس نمایش سیگار کشیدن در فیلم ها و سریال هایش را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس نمایش سیگار کشیدن در فیلم ها و سریال هایش را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید