نرم افزار موبایلی ستاو برای ارائه تمرین های ورزشی به دانشجویان طراحی شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، نرم افزار موبایلی ستاو با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف ارائه خدمات آموزشی و ورزشی به دانشگاهیان طراحی شد.

نرم افزار موبایلی ستاو برای ارائه تمرین های ورزشی به دانشجویان طراحی شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ دانلود شریف، نرم افزار موبایلی ستاو با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف ارائه خدمات آموزشی و ورزشی به دانشگاهیان طراحی شد.

این نرم افزار موبایلی با هدف بهبود ارتباط مربی و دانشجوی ورزشکار به منظور استفاده از تمرین، برنامه های تمرینی، ارزیابی تخصصی و به طور کلی بهبود اکوسیستم ورزشی در سطح دانشگاه ها و تحقق کمپین دانشجویی در خانه می مانیم و ورزش می کنیم، طراحی شده است.

این نرم افزار می تواند شاخص های بدن مانند قد، وزن، دور کمر و مانند آن را ثبت کند و نمودار تغییرات وزن را در صفحه پروفایل شخصی دانشجو ارائه دهد. همچنین به دانشجویان هزاران تمرین و برنامه تمرینی رایگان را ارائه می دهد و قابلیت جستجوی پیشرفته و تخصصی در میان تمرین ها را به کاربران می دهد.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به ایجاد تمرین های اختصاصی شخصی از طرف مربی اشاره کرد که براساس آن هر تمرین به صورت مجموعه ای از تصاویر، توضیحات، نوع ورزش و تجهیزات است که به صورت گرافیکی به دانشجویان نشان داده می شود.

همچنین این نرم افزار می تواند برنامه های ورزشی برای کاربر خود ایجاد کند. هر برنامه فهرستی از تمرین ها است که طبق یک زمان بندی و شکل خاص ارائه می شود تا دانشجو یان در دوره های زمانی مختلف اجرا کنند. به طور مثال برنامه بدن سازی هفتگی که در هر روز چه تمرین هایی به چه صورت اجرا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نرم افزار موبایلی ستاو برای ارائه تمرین های ورزشی به دانشجویان طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار موبایلی ستاو برای ارائه تمرین های ورزشی به دانشجویان طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید