پشتیبانی از بازی Nier: Reincarnation بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، بازی نیر: ری اینکارنیشن (Nier Reincarnation) در سال 2021 برای پلتفرم موبایل یعنی دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و شرکت سازنده نیز به بهترین نحو از آن پشتیبانی کرد. حال پس از گذشت نزدیک به سه سال از عرضه این بازی، شرکت سازنده و ناشر تصمیم گرفتند تا پشتیبانی از آن را به اتمام رسانده و تمرکز خود را روی بازی های دیگر بگذارند.

پشتیبانی از بازی Nier: Reincarnation بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید

شرکت Applibot سازنده بازی نیر: ری اینکارنیشن بوده و ناشر آن نیز شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) است. هر دو شرکت گفتند که پشتیبانی از بازی نیر: ری اینکارنیشن در تاریخ 10 اردیبهشت (29 آوریل) به اتمام خواهد رسید. در اصل با عرضه فصل آخر این بازی در 10 فروردین (28 مارس) داستان بازی نیز به طور کامل به اتمام رسیده و بازی به پایان خود می رسد.

شرکت سازنده در یک بیانیه این خبر را گفت و در ادامه توضیح داد که آخرین فصل بازی نیر: ری اینکارنیشن مردم و دنیا (The People and the World) نام داشته که در تاریخ 10 فروردین عرضه خواهد شد. همینطور اینکه بازی حدود 1 ماه با این فصل آخر جریان داشته و پس از آن به طور کامل پشتیبانی از آن متوقف خواهد شد. در ادامه نیز شرکت سازنده از حمایت طرفداران از بازی نیر: ری اینکارنیشن در این مدت تشکر کرد.

شرکت سازنده در ادامه توضیح داد که تا زمان اتمام پشتیبانی به طور کامل برای این بازی محتوای تازه عرضه کرده و رویدادهای مختلف برای آن برگزار خواهد شد. پس طرفداران بازی نیر حدود 4 ماه دیگر می توانند از آن لذت برده و محتوای تازه دریافت بکنند. با این حال پس از تاریخ گفته شده بازی نیر: ری اینکارنیشن دیگر در دسترس نخواهد بود.

محتوایی که در این مدت به بازی اضافه خواهد شد

محتوای داستانی

داستان بازی نیر: ری اینکارنیشن با بسته The People and the World Act 3: Tranmigration به اتمام می رسد. این بسته نیز در همان 10 فروردین عرضه خواهد شد و به طور کامل داستان بازی را به اتمام خواهد رساند. همینطور اینکه در این محتوای داستانی به بسیاری از سؤالات بازیکنان پاسخ داده خواهد شد.

در کنار آن چندین مأموریت و رویداد مختلف نیز در بازی برگزار خواهد شد تا کاربران در این مدت از نیر: ری اینکارنیشن خسته نشوند. همینطور اینکه برخی از این مأموریت ها و رویدادها به مدت محدودی در دسترس هستند و در نتیجه کاربران باید به سرعت از آن ها استفاده کرده و تلاش کنند این عناوین را تجربه کنند.

از تاریخ 19 بهمن یک روزشمار در بازی نیر: ری اینکارنیشن آغاز می شود. پس از آن کاربران می توانند کارهای مختلف و تجارت های متنوعی انجام دهند تا بیشتر در بازی پیشرفت کنند. همینطور اینکه شما می توانید از این روز به بعد مدال های خود را نیز با دیگران جابجا کنید و یک حالت تازهی در بازی از این زمان آغاز می شود.

مأموریت ها و کسب امتیاز بیشتر

برای اینکه کاربران بتوانند راحت تر در این بازی امتیاز کسب کنند، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک سری مأموریت خاص را برای آن عرضه کنند. در نتیجه شما با استفاده از این مأموریت های خاص امتیاز بسیار زیادی کسب کرده و می توانید به سرعت در بازی پیشرفت کنید. همینطور اینکه امتیاز مورد نیاز برای پیشرفت در بازی نیز نصف شده تا افراد بتوانند به راحتی در آن پیشرفت کنند.

همینطور اینکه به دلیل اینکه بازی در حال تمام شدن است، تخفیف های بسیار زیادی در فروشگاه نیر: ری اینکارنیشن وجود خواهد داشت. با این کار شما می توانید به راحتی کرکتر خود را ارتقاء داده و به سرعت در بازی پیشرفت کنید تا قدرتمند بشوید. در کنار آن ها چندین مأموریت تازه نیز به بازی اضافه شده تا جذابیت آن را بیشتر بکند.

شرکت سازنده یک رویداد خاص نیز در انتهای ماه آخر پشتیبانی از این بازی در نظر گرفته تا به طور رسمی داستان بازی را به اتمام برساند. در کنار آن در این رویداد یک دوره کامل از داستان این بازی عرضه خواهد شد تا کاربران قدیمی بازی نیر: ری اینکارنیشن بتوانند خاطرات این 3 سال خود را مرور بکنند.

محتوای جانبی

در کنار بخش داستانی چندین کاستوم و آیتم تازه نیز به بازی اضافه شده است. در نتیجه به رسم به اتمام رسیدن داستان ما شاهد چندین پوشش مختلف برای کرکترهای بازی هستیم و کاربران نیز می توانند آن ها را به راحتی از فروشگاه بازی خریداری کنند. همینطور اینکه در روز چندین پوشش رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد تا نیازی به هزینه کردن دائم نباشد.

یک نکته مهم در مورد بازی های لایو سرویس (Live Service) این است که به شدت وابسته به پشتیبانی شرکت سازنده هستند. در اصل بازی نیر: ری اینکارنیشن یکی از عناوین بسیار خوب پلتفرم موبایل بود که به دلیل اتمام پشتیبانی شرکت سازنده به طور کامل از بین رفت. با این که این بازی اگر به صورت آفلاین فعال بود می توانست همچنان به کار خود ادامه دهد.

با این حال بازی نیر: ری اینکارنیشن توانست عملکرد بسیار خوبی در دنیای گیمینگ و موبایل داشته باشد و دوره بسیار خوبی را سپری کرد. در نتیجه منطقی است که شرکت سازنده پس از مدتی تصمیم به اتمام پشتیبانی از آن گرفته و در پی یک بازی دیگر برود و از تجربیات خود در نیر: ری اینکارنیشن استفاده کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "پشتیبانی از بازی Nier: Reincarnation بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی از بازی Nier: Reincarnation بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید