کنایه امباپه به مسی و رونالدو

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از جایزه برترین بازیکن فرانسوی فصل گذشته فرانس فوتبال برای پاسخ به نقدها درباره سهولت رقابت در فرانسه استفاده کرد.

کنایه امباپه به مسی و رونالدو

پاری سن ژرمن عنوان قهرمانی لیگ داخلی را به دست آورد و امباپه برای پنجمین فصل متوالی برترین گلزن این رقابت ها شد، اما خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا و سطح ضعیف لیگ یک فرانسه باعث شد این تیم و ستاره هایش زیر رگبار انتقاد رسانه ها قرار گیرند.

امباپه درباره این موضوع، گفت: سال هاست که گلزنی می کنم و به همین علت این موضوع برای بعضی عادی شده و از اینکه بعضی آنچه را که ارائه می دهم عادی می دانند گلایه نکرده ام.

وی اضافه کرد: من شخصاً کاری را که مسی و رونالدو انجام می دهند عادی می دانستم! ما در یک جامعه مصرفی هستیم که کاری که شما انجام می دهید خوب است و باید آن را تکرار کنید.

ستاره پاری سن ژرمن در ادامه از باشگاه پاری سن ژرمن انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم بازی در پاریس یاری چندانی نمی نماید، زیرا این تیمی است که بازیکنان را از هم جدا می نماید و باعث انتقاد می گردد، اما من را آزار نمی دهد و من به خوبی می دانم که باید چه کار کنم.

منبع: فرارو

به "کنایه امباپه به مسی و رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه امباپه به مسی و رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید