گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، استاندار خوزستان گفت: گردشگری دریایی از سال گذشته تا به امروز رونق بسیار خوبی در استان داشته و انتظار می رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان مهد تمدن ایران است و با توجه به میراث فرهنگی غنی و کهن استان فرمانداران و مسئولان باید توجه ویژه ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.

وی اضافه نمود: با توجه به ظرفیت هایی که خوزستان دارد، قابلیت جذب گردشگران زیادی را در ایام نوروز دارد و باید کوشش کنیم این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش شناسایی گردد.

استاندار خوزستان گفت: حضور جوانان و نوجوانان در قالب کاروان های راهیان نور در استان مایه خیر و برکت است و باید آمادگی لازم برای میزبانی از این عزیزان تدارک دیده گردد.

وی اضافه نمود: گردشگری دریایی از سال گذشته تا به امروز رونق بسیار خوبی در استان داشته و انتظار می رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

حسینی.محراب تاکید نمود: زیباسازی شهرها به وسیله شهرداری ها در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت بوده و باید در دستور کار قرار داشته باشد.

افزایش مجتمع های رفاهی بین راهی برای استراحت رانندگان، برطرف نقاط حادثه خیز، کنترل قیمت ها و تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، استقرار پایگاه های اورژانس و هلال احمر، ساماندهی جایگاه های سوخت، مراکز درمانی و… از دیگر نکاتی بود که در این نشست موردتاکید استاندار خوزستان نهاده شد.

منبع: دنیای سفر

به "گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید