یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت بیشتر می گردد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، از افزایش یارانه حمایتی معاونت علمی و فناوری برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت اطلاع داد.

یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت بیشتر می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ دانلود شریف به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خرید تجهیزات داخلی در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، درصد یارانه پرداختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای خرید این تجهیزات افزایش می یابد.

آن طور که رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می گوید: با هدف بهره مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی از حمایت های این نهاد، برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه، یارانه خرید این تجهیزات بیشتر می گردد.

درصد یارانه پیشنهاد شده در این طرح، علاوه بر یارانه معمول نمایشگاه و مبالغ ذکر شده پیشین است. یعنی یارانه حمایتی خرید این تجهیزات افزایش می یابد.

اسدی فرد با بیان این مطلب، گفت: در این طرح پیشنهادی یارانه مراکز دولتی عضو شبکه که جزء رتبه های یک تا صد شبکه در امسال باشند و همه تجهیزات نوع یک یا دو را در نمایشگاه خریداری نمایند 15 درصد یارانه مازاد دریافت می نمایند.

همچنین بر اساس این طرح، مراکز دولتی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار بگیرند و همه تجهیزات نوع یک و دو را بخرند، مشمول 10 درصد یارانه این طرح قرار می گیرند.

مقرر است که مراکز خصوصی عضو شبکه هم که در رتبه یک تا صد شبکه در امسال قرار دارند و همه تجهیزات نوع یک یا ذدو را خریداری می نمایند نیز 20 درصد یارانه این طرح جدید را دریافت می نمایند.

بنا به گفته اسدی فرد، مراکز خصوصی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار دارند و خریدار تجهیزات نوع یک و دو هستند هم مشمول 20 درصد یارانه می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید