یک کاروان نظامی ترکیه وارد سوریه شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه، امروز گزارش کرد یک کاوران نظامی ترکیه ای متشکل از 35 خودروی نظامی وارد سوریه شده است.

یک کاروان نظامی ترکیه وارد سوریه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ دانلود شریف، وبگاه خبری گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه، امروز گزارش کرد یک کاوران نظامی ترکیه ای متشکل از 35 خودروی نظامی وارد سوریه شده است.

به گزارش دیدبان، این کاروان از طریق گذرگاه مرزی کفرلوسین (شمال سوریه) وارد شده است و به سمت مواضع ترکیه در ادلب (شمال غرب) در حال حرکت است.

دیدبان همچنین گزارش کرد که از زمان آغاز آتش بس جدید 2225 خودروی نظامی به اضافه هزاران سرباز ترکیه ای وارد سوریه شده است.

ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شامگاه پنجشنبه (15 اسفندماه) در کنفرانس خبری مشترک با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود گفت دو طرف بر سر برقراری آتش بس در ادلب سوریه به توافق دست پیدا کرده اند؛ اما از آن زمان گروه های تروریستی قریب به 40 بار آتش بس در ادلب را نقض کردند.

ترکیه و روسیه توافق کرده اند که در طول بزرگراه M4 سوریه یک کریدور امنیتی به عمق شش کیلومتر هم از شمال و هم از جنوب ایجاد شود.

دیدبان همچنین نوشت که مجموعا تعداد کامیون ها و خودروی های نظامی ترکیه ای که از روز دوم ماه فوریه تا به امروز وارد منطقه کاهش تنش شده به بیش از 5630 می رسد و این کاروان ها شامل تانک، نفربر، خودروی زرهی و کابین های نگهبانی متحرک و ضدگلوله هستند و با خود رادارهای نظامی حمل می کنند.

انتهای پیام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "یک کاروان نظامی ترکیه وارد سوریه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کاروان نظامی ترکیه وارد سوریه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید