اخبار مجلس

تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در ایام نوروز

ایلنا و خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای منتشر گشته، تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در ایام نوروز صورت گرفت.

29 اسفند 1402

تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها در جلسه امروز این کمیسیون آنالیز و تصویب شد.

28 شهریور 1402

دریافت هزینه نگهداری و عوارض از قبور بهشت زهرا صحت دارد؟ ، واکنش صریح سخنگوی شهرداری تهران

سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعه دریافت عوارض نگهداری از قبور بهشت زهرای تهران واکنش نشان داد.

17 بهمن 1401

چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی نشد؟

حمیدرضا حاجی بابایی با تشکر از دولت برای تحقق بودجه عمومی در سال 1401بیان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه قرار است سه گزارش را به مجلس ارائه کند؛ یکی واگذاری دارایی های مالی است که امروز تقدیم شد، موارد دیگر نیز شامل واگذاری دارایی های سرمایه و عایدی های دولت...

7 بهمن 1401

13 شرکت خواستار کاهش قدرت گوگل و فیس بوک در آمریکا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، داک داک گو، موزیلا، پروتون و شرکت های دیگری که خود را به عنوان حامی حریم خصوصی معرفی می کنند از لایحه ای پشتیبانی می کنند که اجازه نمی دهد پلتفرم های بزرگ مانند گوگل و آمازون سرویس های خود را بر دیگران ترجیح دهند.

25 شهریور 1401

نمایندگان خودروسازان به ایران آمدند؟، ثبت سفارش واردات شروع شد؟

به گزارش خبرنگاران، دولت برای جبران کمبود خودروسازان در زمینه عرضه خودرو به بازار، بحث واردات خودرو را پیش کشید. این موضوع از سال 1397 با تصمیمات ضد و نقیض و ابهامات فراوانی همراه بوده. اکنون به نظر می رسد پس از گذشت چهار سال این طرح به مراحل نهایی خود رسیده...

24 تیر 1401

دلایل ترافیک سنگین این روز های مرکز

استاندار تهران با اشاره به افزایش ترافیک در مرکز طی روز های اخیر گفت: بارندگی در روز های گذشته، افزایش استفاده شهروندان از خودرو های شخصی و بعلاوه خرید های شب عید از مهمترین دلایلی است که می توان برای افزایش ترافیک سنگین این روز های تهران برشمرد.

8 خرداد 1401

تکلیف وزارت کشور برای همکاری با وزارت راه جهت نهایی سازی طرح پیشنهادی سرمایه گذاری بهینه سازی مصرف سوخت

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس وزارت کشور را موظف به همکاری با شهرداری های کشور و وزارت راه جهت تصویب و نهایی سازی طرح پیشنهادی سرمایه گذاری برای بهینه سازی مصرف سوخت در قالب ارتقاء حمل و نقل درون شهری و برون شهری کردند.

15 اردیبهشت 1401

جشن جهانی راهنمایان گردشگری در ایران به صورت مجازی برگزار شد

جشن جهانی راهنمایان #گردشگری امسال به صورت مجازی برگزار شد و در آن موضوع بیمه #راهنمایان-گردشگری موضوع اصلی صحبت ها بود.

3 اردیبهشت 1401

باید یک اقدام عملیاتی برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد

خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: باید یک اقدام عملیاتی فوری با توجه به امکانات موجود برای ترافیک قلعه نو صورت گیرد.

1 اردیبهشت 1401

اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شدند

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شدند.

30 فروردین 1401

یک فوریت دو لایحه شهرداری تهران به تصویب رسید

تهران (پانا) - یک فوریت دو لایحه مشخص نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و توسعه فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان به تصویب رسید.

7 اسفند 1400

فروردین: سلطانی فر گفته بود 4 ماه مانده تا پایان دولت، خصوصی سازی را نهایی خواهد کرد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ماجرای خصوصی سازی این 2 باشگاه صحبت کرد.

23 بهمن 1400

جاماندگان دریافت یارانه نقدی بخوانند

مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : کسانی که یارانه را دریافت نمی کنند می توانند درخواست دریافت یارانه کرده و با برقراری آزمون وسع، در صورت مشمول بودن شرایط دریافت یارانه، مجددا یارانه دریافت کنند.

31 مرداد 1400

لایحه حمایت از حقوق سالمندان در دست تدوین

مجری تهیه و تدوین طرح پیش نویس لایحه جامع قانون حمایت از سالمندان، چگونگی تدوین پیش نویس لایحه جامع حقوقی سالمندان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر پیش نویس این لایحه در فاز دوم و در مرحله بررسی مروری و میدانی و بررسی نواقص و چالش ها و تحلیل داده های موجود...

11 مرداد 1400

نحوه ارزشیابی مدارک تحصیلی مدارس کشورهای خارجی

تهران (پانا) - در آخرین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، موضوع آیین نامه ارزشیابی مدارک تحصیلی مدارس کشورهای خارجی برای اجرا ابلاغ شد.

25 خرداد 1400

تعطیلی 1700 واحد گردشگری خراسان رضوی

خبرنگاران/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با شیوع کرونا 1700 واحد گردشگری خراسان رضوی تعطیل شد.

1 فروردین 1400

پرداخت خسارات جانبازان و خانواده های شهدا در سی سخت

سعید اوحدی گفت: نماینده بیمه دی جهت برآورد، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به خسارت دیدگان خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهر سی سخت مستقر شده است و جهت کارشناسی و پرداخت خسارات مناطق مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان، اقدامات لازم انجام خواهد...

27 اسفند 1399

فرایند خصوصی سازی در یک کمیته تخصصی آسیب شناسی می شود

قائم مقام دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اعلام این مطلب که در نشست فوق العاده شورای گفت وگو نحوه و آثار توقف فرایند واگذاری شرکت های خصوصی شده و ابطال قراردادهای واگذاری سازمان خصوصی سازی بررسی شد، شرح داد: اعضای شورا تصمیم گرفتند پس از آسیب...

16 بهمن 1399

شرح بانک مرکزی در خصوص ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگاران، بانک مرکزی در سال 1397 به موجب مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی مالی (سران سه قوه) و هم راستا با اصلاح نظام بانکی، برنامه جامع ادغام بانک ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه را با در نظر دریافت ملاحظات...

8 بهمن 1399
تعداد: (39)