تئاتر

نقد فیلم آنچه بعدا اتفاق می افتد؛ مگ رایان هم نمی تواند ژانر کمدی عاشقانه را زنده کند

یک مکان عمومی را در نظر بگیرید (یا خصوصی؛ فرقی نمی کند. مهم این است که دو نفر با هم زیر یک سقف قرار بگیرند و به دلایلی نتوانند از آنجا بیرون بیایند). یک زن و یک مرد سابقاً عاشق را بگذارید تویش و به خاطر شرایط موجود کاری کنید مجبور شوند همنشینی و با هم اختلاط...

5 اردیبهشت 1403

برج میلاد، مرکز تهران

هرجای تهران که باشید، برج میلاد پیداست. بلندترین برج ایران که حتی از میان غبارهای خاکستری و ابرهای سفید، سرش را بیرون می آورد. این برج در شمال غربی مرکز و در منطقه 2 تهران قرار گرفته و آنها که بر بلندایش می روند، تمام مرکز را زیر پای شان احساس می نمایند.

1 شهریور 1402

پیدا شدن بقایای یک کشتی باستانی در خشکی، عکس

همشهری آنلاین نوشت: یک قایق رومی باستانی، متعلق به شهری مرزی در امپراتوری، در معدن زغال سنگی در صربستان کشف شد.

15 مرداد 1402

رونمایی از مجموعه نمایشنامه های ایوب آقاخانی

به گزارش خبرنگاران، مجموعه نمایشنامه های ایوب آقاخانی در سه جلد با عنوان کلی زیر نور موضعی، روز شانزدهم خرداد 1402 در سالن اصلی باغ کتاب تهران از ساعت 18 رونمایی می شود.

17 خرداد 1402

تعزیه خوان پیشکوست درگذشت ، او با ناصر تقوایی تعزیه را ثبت جهانی کرد

علاالدین قاسمی، هنرمند پیشکسوت تعزیه شب گذشته 29 بهمن ماه در سن 69 سالگی دار فانی را وداع گفت.

30 بهمن 1401

هشدار مهتاب نصیرپور درباره یک شرایط اضطراری

مهتاب نصیرپور از مسئولان می خواهد مقوله خشکسالی را به عنوان معضلی اجتماعی در نظر بگیرند و به آن نگاه سیاسی نداشته باشند.

10 آبان 1401

رضا رویگری شایعه فوت اش را تکذیب کرد

از صبح امروز خبری مبنی بر درگذشت بازیگر پیشکسوت کشور رضا رویگری در بعضی از کانال های خبری دست به دست می گردد که رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون دراین باره گفت: هر چند وقت یکبار یک شایعه برای من منتشر می گردد و این بار هم این خبر را تکذیب می کنم. خداراشکر...

13 مهر 1401

تفاوت زیاد و دیدنی چهره امین تارخ با برادرش حمید تارخ

حمید تارخ برادر امین تارخ است. او پسری به نام حامد دارد که حوزه فعالیتش مانند عمویش امین تارخ است.

7 مهر 1401

عکس سحر دولتشاهی در کنار آزاده صمدی

خبرنگاران: سحر دولتشاهی تصویر زیر را در اینستاگرام خود به مناسبت تولد آزاده صمدی منتشر نموده است.

31 فروردین 1401

عکس لو رفته از لباس پلنگی شبنم قلی خانی! ، روی ریل چه می کند؟!

خبرنگاران: شبنم قلی خانی عکس جدیدی را با استایل سربازی و ارتشی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

23 دی 1400

دبیران افتخاری نخستین دوره جشنواره انتخاب شدند

تهران (پانا) - مدیر نخستین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک طی نامه های جداگانه دو هنرمند پیشکسوت تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان را به نام دبیران افتخاری این دوره از جشنواره معرفی کرد.

13 مرداد 1400

اروپای غربی کجاست و چه کشورهایی را شامل می گردد؟

اروپای غربی (Western Europe) که در مقابل اروپای شرقی قرار می گیرد، اصطلاحی است که در دوران جنگ سرد و طی جداسازی اروپا به دو قطب شرقی و غربی، ابداع شد.

19 خرداد 1400

خبرنگاران جشنواره ملی پانتومیم در زنجان برگزار می گردد

زنجان - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از هماهنگی های اجرا شده برای برگزاری جشنواره ملی پانتومیم در این استان طی امسال اطلاع داد و گفت: برگزاری این رویداد هنری گام مهمی در معرفی زنجان و همچنین ارتقای سطح کیفی تئاتر در استان خواهد...

31 فروردین 1400

سیزدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس برگزار گردید

خبرنگاران/فارس سیزدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس به صورت غیرحضوری با شعار این یک انتها نیست در چهار بخش تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی در زندان های استان برگزار گردید.

14 فروردین 1400

شهر 2 هزار و 300 ساله ترکیه احیا می شود

این شهر باستانی که در 30 کیلومتری شمال منطقه سلیفکه واقع شده است، با خیابان ستون دار، معابد، چشمه های بنای یادبود و تئاتر خود، توجه علاقه مندان به تاریخ را به سوی خود جلب می کند. همچنین این شهر باستانی که در عصر هلنیستی محل عبادت پادشاهی اورا بود، با یک...

7 فروردین 1400

روایت ویشکا آسایش از فیلم سینمایی جدید

ویشکا آسایش متولد سال 1351 در تهران، هنرپیشه و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی در پست اخیر خود در اینستاگرام در مورد فیلم سینمایی خودسر نوشته است.

1 بهمن 1399

خبرنگاران تهرانی ها در روزهای محدودیت های کرونایی

تهران- خبرنگاران- مخاطب اصلی اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونایی که از اول آذر در دست اجرا قرار گرفته است، شهروندان نقاط مختلف کشور از جمله پایتخت نشینان هستند، افرادی که نظرات موافق و مخالف متعددی در این زمینه دارند و گاه بعضی از محدودیت ها منتفع و شمار...

4 دی 1399

خبرنگاران سیما تیرانداز آخرین راوی ویژه برنامه رفیق

تهران- خبرنگاران- سیزدهمین و آخرین قسمت از ویژه برنامه رفیق به تهیه کنندگی رضا حماسی و کارگردانی علی میرمیرانی، با روایت متفاوت سیما تیرانداز امشب (پنج شنبه 13 شهریورماه) ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

27 مهر 1399

تماشاخونه طهرون ساخته می گردد ، اجرایی بر اساس ونگوگ و سهراب

محسن حسینی بازیگر و کارگردان تئاتر گفت 2 پروژه نمایشی را برای اجرا مدنظر دارد که یک پروژه برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر و دیگری برای اجرا در موزه هنرهای معاصر تهران است.

27 مهر 1399

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ

ساحل لاگونا بیچ Laguna Beach در کالیفرنیای جنوبی شهری ساحلی و جذاب است که از عمارت های شیک و مجلل پوشیده شده و گستره وسیعی از فعالیت ها را برای انجام دادن ارائه می نماید. این شهر ساحلی تقریبا آرام که در میان دو شهر زیبای لوس آنجلس و سن دیگو واقع شده، به لطف صخره...

31 خرداد 1399
تعداد: (29)