والیبال

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، آرژانتین در لیگ ملت ها

مردان والیبال ایران روز یکشنبه ساعت 3:30 بامداد به مصاف آرژانتین خواهند رفت و ساعت 24 همان روز به وقت تهران با تیم کوبا ملاقات خواهند داشت.

17 تیر 1402

مرگ نائونوبو فوجی در 31 سالگی

نائونوبو فوجی، پاسور مشهور 31ساله ژاپنی، که چند ماه پیش به بیماری سرطان مبتلا شده بود، درگذشت. او در جریان بازی های المپیک توکیو 31 سال داشت. در اوایل سال 2022 پزشکان تشخیص دادند که سرطان فوجی بسیار حاد شده است. در سرانجام فوریه 2022، فوجی در اینستاگرام بیماری...

22 اسفند 1401

کویر کاراکال در یزد، نقاشی طبیعت به رنگ قهوه ای

ما در این مطلب از مجله سفر و گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا راجع به یکی از زیباترین کویرها یعنی کویر کاراکال واقع در استان تاریخی و زیبا یزد صحبت کنیم. اگر دوست دارید با یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین کویرهای ایران آشنا شوید، با خبرنگاران همراه باشید.

11 مرداد 1401

برگزاری مسابقات چند جانبه والیبال در شهرستان هلیلان

یک دوره مسابقات چند جانبه والیبال به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان هلیلان برگزار گردید.

6 تیر 1401

زهرا نعمتی و ساره جوانمردی می توانند الگوی هر ورزشکاری باشند

به گزارش خبرنگاران، در پی کسب نتایج درخشان کاروان پارالمپیک ایران در بازی های توکیو 2020، راجد ماشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال نامه ای به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران از عملکرد کاروان کشورمان تقدیر کرد.

24 شهریور 1400

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال اعلام شد، تغییر نسبت به المپیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

15 شهریور 1400

صدور مجوز آغاز فعالیت های باشگاهی والیبال سالنی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی نامه ای لیست رشته های ورزشی دارای مجوز فعالیت، پس از فرایند کاهشی ویروس کرونا را به رؤسای فدراسیون های ورزشی ابلاغ کرد.

6 مرداد 1400

نباید در تصمیمات الکنو دخالت کرد، اجرای قوانین دچار ضعف هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران از 7 خرداد ماه جاری در رقابت های لیگ ملت ها حضور خواهد داشت. ولادیمیر الکنو، سرمربی تیم ملی لیست 25 نفره برای شرکت در رقابت ها را اعلام نموده است که با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی میزبان مسابقات، یک مربی...

22 خرداد 1400

زنگ خطری که با برگزار نشدن اردوهای والیبال نشسته به صدا درآمد

هرچند کمتر از 10 ماه به شروع روشن شدن مشعل بازی های پارالمپیک توکیو باقی مانده، اما شیوع کرونا در سراسر کشور سیاست ها و برنامه های ملی و بین المللی ورزشی را نیز تحت تاثیر قرار داده و تعطیلی های پی در پی اردوهای آمادگی والیبال نشسته نیز در زمره این محدودیت...

6 بهمن 1399

در سرویس و دفاع عملکرد خوبی داشتیم، بازیکنانم کم اشتباه بودند

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری اورمیه در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم هراز آمل را شکست داد.

5 دی 1399

نفرزاده: گنبد مستحق برد بود، بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند

به گزارش خبرنگاران، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم شهرداری گنبد شد.

18 آذر 1399

والیبال متوقف نمی شود، برای بالندگی نیازبه همراهان باانگیزه داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست هماهنگی ناظران داوری بانوان که امروز (یکشنبه) در فدراسیون برگزار شد، اضافه نمود: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله والیبال، در این دوران که شیوع کرونا باعث نگرانی خانواده ها شده است،...

17 آذر 1399

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ

ساحل لاگونا بیچ Laguna Beach در کالیفرنیای جنوبی شهری ساحلی و جذاب است که از عمارت های شیک و مجلل پوشیده شده و گستره وسیعی از فعالیت ها را برای انجام دادن ارائه می نماید. این شهر ساحلی تقریبا آرام که در میان دو شهر زیبای لوس آنجلس و سن دیگو واقع شده، به لطف صخره...

31 خرداد 1399

ورزشکاران و مربیان هم انسان هستند، رقابت بدون تماشاگر برگزار نشود

عباسعلی میر حسینی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شکست روز یکشنبه تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار گشت زمانی که هوادار در سالن حضور نداشته باشد والیبال بی روح و بدون شور، هیجان و طراوت خواهد بود. عدم حضور هوادار در...

21 فروردین 1399

پیروزی سخت والیبال ایران برابر آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران توانست در دیداری که 5 ست طول کشید، آرژانتین را با نتیجه 3 بر 2 از پیش روی بردارد.

29 آبان 1398

تیم کشورمان به مقام سومی مسابقات جهانی کارگران رسید

با اعلام فدراسیون جهانی ورزش کارگری تیم ایران در مسابقات کارگران جهان در رده سوم ایستاد و بهترین نتیجه ایران در تمام ادوار این مسابقات رقم خورد.

17 مهر 1398

صالحی امیری: هیچ انگیزه ای برای ریاست در فدراسیون ها ندارم، تصمیم گرفتیم در فوتبال مداخله نکنیم

رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد هیچ انگیزه ای برای حضور در انتخابات هیچ یک از فدراسیون های ورزشی ندارد.

18 شهریور 1398

گزارش روزنامه گاتزتا دلواسپورت در خصوص سوالات مسئولان آمریکایی از ملی پوشان والیبال ایران

ملی پوشان ایران توسط مسئولان مرزی آمریکا به مدت 4 ساعت متوقف شدند تا سوالاتی شخصی در خصوص خانواده، دوستان و زندگی خصوصی از تک تک آنها پرسیده گردد.

25 مرداد 1398

کولاکوویچ: ایران را دوست دارم، شما بیشتر دوست داشته باشید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت ها گفت: من ایران را دوست دارم شما بیشتر دوست داشته باشید.

12 مرداد 1398

دهخدا همسرش را رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون دانشگاهی کرد

چند ماه مانده به برگزاری بازی های دانشجویان دنیا در ناپل ایتالیا، انتخاب بی سر و صدای الهه عرب عامری همسر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی به عنوان رئیس انجمن تیراندازی بر خلاف رویه این فدراسیون در تخصص گرایی بوده است.

27 خرداد 1398
تعداد: (24)