شروع اردوی تیم ملی بسکتبال 2024 در آمل

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، رئیس فدراسیون بسکتبال از شروع اردوی تیم ملی 2024 در آمل اطلاع داد.

شروع اردوی تیم ملی بسکتبال 2024 در آمل

به گزارش خبرنگار از ،رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان شروع تمرین اردوی تیم ملی 2024 در آمل، گفت:برنامه های مداومی برای بازیکنان برگزار کردیم و این تیم ظرفیت های زیرساختی خوبی برخوردار است.

او با بیان اینکه در اقدامی آینده نگرانه به تشکیل تیم 2024 در سه چهار ماه گذشته پرداختیم، اضافه نمود: در ابتدا استعدادیابی کردیم و خوشبختانه گروه کادر فنی و باشگاه کاله حمایت های لازم را انجام داده اند.

رئیس فدراسیون بسکتبال به استعدادیابی 680 نفر از سراسر کشور اطلاع داد وگفت:این از نظر فیزیکی شرایط خوبی داشته و در مراحل مختلف به اردو اعزام می شوند و به تدریج غربالگری شده تا اینکه به بیست یا دوازده نفر برای اعزام سال 2024 برسند.

او اضافه نمود: در ارزیابی ما از سال 2016 تا 2020 تغییرات خوبی صورت گرفته و ارتقا پیدا کردیم که نسل آینده بسکتبال تامین گردد.

رئیس فدراسیون بسکتبال شرایط فیزیکی مازندران را به بسکتبال نزدیک خواند و گفت: خوشبختانه پایگاه های زیادی درمازندران ایجاد شده که توانسته استعداد ها را شناسایی کند، مازندران در آینده می تواند پایگاه اصلی بسکتبال کشور باشد با توجه به اینکه از نظر فیزیکی نسبت به استان های دیگر شرایط بهتری دارد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع اردوی تیم ملی بسکتبال 2024 در آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم ملی بسکتبال 2024 در آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید