کاظمی: نبود بازیکن آمریکایی بحرین، تمرکز ما را بهم ریخت

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نبود بازیکن آمریکایی بحرین برنامه های ما را بهم ریخت، ولی در بازی برگشت با برنامه تر کار می کنیم.

کاظمی: نبود بازیکن آمریکایی بحرین، تمرکز ما را بهم ریخت

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ارسلان کاظمی بازیکن 24 تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص پیروزی مقابل بحرین گفت: بازی اول در هر تورنومنتی سخت است و وقتی با تیم های عربی بازی می کنید، کار سخت تر هم می گردد. تیم های عربی بد قلق هستند و این موضوع کار را سخت تر می نماید.

او ادامه داد: ما برای بازی با بحرین روی بازیکن آمریکایی آن ها تمرکز داشتیم که امروز در ترکیب نبود و این موضوع برنامه های ما را بهم ریخت اما خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و به فزونی رسیدیم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مسلما در بحرین بازیکن آمریکایی آن ها هم هست و می توانیم با تمرکز بیشتری کار کنیم چون بیشتر توپ های بحرین به او ختم می گردد.

او ادامه داد: کار سخت است ولی ما به امتیازات کامل این مرحله احتیاج داریم و برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین خواهیم شد.

کاظمی درباره ثبت تریپل دبل نیز گفت: هیچ موقع در آمار نیستم و برایم مهم نیست. برای من این مهم بود که بحرین را شکست دادیم و این آمار با کوشش هم تیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاظمی: نبود بازیکن آمریکایی بحرین، تمرکز ما را بهم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: نبود بازیکن آمریکایی بحرین، تمرکز ما را بهم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید