اجاره اسپیس فریم، ارسال و نصب رایگان

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، در دنیای امروز، نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری از جمله روش های بسیار مؤثر برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها محسوب می شوند.

اجاره اسپیس فریم، ارسال و نصب رایگان

هر ساله، شرکت ها با هدف جذب مخاطبان نو و معرفی برند، در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی و ملی شرکت می نمایند. در این راستا، یکی از عوامل مؤثر بر جلب توجه مخاطبان، طراحی و نمایش منحصربه فرد غرفه هاست. برای ایجاد این تجربه های بصری مجذوب کننده، استفاده از اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی بسیار ارزشمند است؛ اما با چالش هایی همانند هزینه بالای خرید و تعمیر و نگهداری نیز همراه است. در چنین شرایطی، اجاره اسپیس، برترین و مقرون به صرفه ترین راه حل است؛ چرا که علاوه بر کاهش هزینه ها، از انعطاف پذیری بیشتری در طراحی غرفه و حمل ونقل آسان برخوردار است. در ادامه، به آنالیز مزایای اجاره سازه نمایشگاهی و تأثیر آن بر ارتقاء تجربه کاربری، تبلیغات و برندینگ شرکت ها در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری می پردازیم. با ما همراه باشید تا درباره نحوه اجاره این سازه ها بیشتر بدانید.

اسپیس یا داربست نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپیس فریم، یک ساختار فلزی چند منظوره است که برای نصب و نمایش محصولات و بنرهای تبلیغاتی در نمایشگاه ها، رویدادها و فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار، به صورت قاب و پنل طراحی شده است و با قابلیت تغییر شکل و مقدار ، امکان ساخت غرفه و استیج ها را فراهم می نماید. از جمله کاربردهای اجاره اسپیس، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نمایش محصولات و خدمات در نمایشگاه ها و رویدادها به منظور جذب مشتریان نو

  • ایجاد فضای برندینگ و ارتقاء تصویر شرکت در معرض عموم

  • برگزاری فعالیت ها و نمایش های زنده برای جلب توجه مخاطبین

  • ایجاد غرفه های مخصوص در فضاهای تجاری و نمایشگاهی برای ارتقاء فروش

ویژگی های اسپیس فریم ها

همانطور که اشاره شد، اسپیس فریم به صورت قاب و پنل طراحی می شوند و قابلیت تغییر شکل و مقدار دارند. این ویژگی چند منظوره بودن، برای ایجاد غرفه های با طرح و مقدار دلخواه بسیار کاربردی است و به افزایش مجذوب کنندهیت بصری فضا یاری می نماید. از دیگر مزایای به کارگیری این سازه های فلزی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سهولت نصب و حمل: اسپیس ها از مواد سبک و مقاوم ساخته شده اند که این ویژگی، قابلیت جابه جایی و نصب آسان آن ها را فراهم می نماید. بدین ترتیب، شرکت ها برای حضور در نمایشگاه ها و برپایی غرفه ها به وقت و هزینه های جانبی زیادی احتیاج نخواهند داشت. البته در صورت اجاره اسپیس از شرکت اسپیس سازان، ارسال و نصب این سازه ها رایگان خواهد بود.

  • ارتقاء برندینگ: شرکت ها با استفاده از داربست های نمایشگاهی و طراحی زیبا و حرفه ای غرفه ها، می توانند برند و خدمات خود را به شکل بهتری به مخاطبان معرفی و نام خود را در فکر افراد، ماندگار نمایند.

  • چشم نوازی و مجذوب کنندهیت: با استفاده از این ساختارها و مصالح متنوع، می توان غرفه ها را به شکلی مجذوب کننده و حرفه ای طراحی کرد و باعث جلب توجه و افزایش بازدیدنمایندگان شد.

  • ایجاد تجربه کاربری بهتر: اسپیس ها، امکان ایجاد فضایی متناسب برای فروش محصولات و خدمات را فراهم می نمایند که این مورد، موجب بهبود تجربه کاربری مخاطبان و افزایش فرصت های فروش می گردد.

  • قابلیت تغییر و تحول: به وسیله این سازه ها، می توان به راحتی شکل و طراحی فریم ها را تغییر داد و آن را مطابق با نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف اجرا کرد.

نحوه اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم (داربست نمایشگاهی) نسبت به خرید آن، دارای مزایای چشمگیری است. با اجاره این سازه ها، هزینه های مرتبط با برپایی نمایشگاه ها و غرفه ها به شدت کاهش می یابد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا منابع مالی خود را برای اهداف دیگری مانند تبلیغات، بازاریابی و توسعه محصول، بهره برداری از تجهیزات و اجرای خلاقیت بیشتر به کار گیرید.

انعطاف پذیری بیشتر در طراحی غرفه، دیگر مزیت اجاره این سازه های پرکاربرد است. هر بار که به نمایشگاه یا رویداد نوی می روید، می توانید فریم را متناسب با احتیاجها و محیط نو تغییر داده و یک تجربه متفاوت و منحصربه فرد ارائه دهید. حمل و نقل آسان تر و نگهداری ساده تر، از دیگر مزایای اجاره داربست های نمایشگاهی است. با اجاره از شرکت های تولیدی، نگرانی های مربوط به حمل ونقل و نگهداری این فریم ها از بین می روند و به راحتی می توانید سازه ها را به محل نمایشگاه منتقل کنید. البته با اجاره فریم از شرکت تولیدی اسپیس سازان، هزینه حمل ونقل و نصب غرفه ها برای شما رایگان خواهد بود. بدین ترتیب می توانید بدون نگرانی از هزینه های حمل ونقل، هم چنین زمان بندی و نحوه نصب فریم ها، برای حضور در نمایشگاه آماده شوید.

اسپیس سازان، یکی از برترین شرکت های تولیدنماینده انواع داربست های نمایشگاهی است که به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتریان، بعضی از سازه های نمایشگاهی را اجاره می دهد. بدین ترتیب، مشتریان می توانند بدون احتیاج به خرید این سازه ها، از مزایای بی نظیر آن ها بهره مند شوند. بعلاوه، اجاره داربست ها امکان بهره مندی از نوترین طراحی های این سازه ها برای هر بار برپایی همایش یا نمایشگاه ها را فراهم می نماید. البته که انتخاب طرح و مقدار فریم ها بر عهده خود شماست؛ اما اگر سررشته ای در این زمینه ندارید و نمی توانید برترین انتخاب را داشته باشید، مشاوران اسپیس سازان با در نظر گرفتن احتیاجها و استراتژی های بازاریابی، شما را هدایت خواهند کرد. قیمت اجاره این سازه ها نیز در مقایسه با شرکت های اجاره دهنده دیگر، بسیار مالی تر است. به این ترتیب، اجاره فریم به عنوان یک انتخاب هوشمندانه و مالی، برای شرکت ها و برندها به منظور نمایش محصولات و خدمات در نمایشگاه ها و رویدادها، بسیار مفید و کارآمد است.

سخن پایانی

استفاده از داربست های نمایشگاهی به عنوان یک ابزار مؤثر و هوشمندانه در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری، به شرکت ها و برندها یاری می نماید تا با ارتقاء برندینگ، جذب مشتریان نو، افزایش فروش و ایجاد تجربه ای بی نظیر برای مخاطبان، موفقیت بیشتری در بازاریابی و تبلیغات داشته باشند. بعلاوه، اجاره اسپیس فریم نه تنها هزینه ها را برای آنان کاهش می دهد؛ بلکه با انعطاف پذیری و تنوع بیشتری در طراحی نمایشگاه و غرفه ها همراه است.

چنانچه که به طور مرتب در رویدادها و نمایشگاه های تجاری شرکت نمی کنید، اجاره اسپیس برای شما باصرفه تر خواهد بود. با اجاره این سازه ها از اسپیس سازان، از حمل ونقل و نصب آسان و رایگان، بهره مند خواهید شد. بدین ترتیب، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و تمرکز خود را بر برترین رویکرد در نمایشگاه بگذارید. به نظر شما اجاره سازه ها باصرفه تر است یا خرید آن ها؟ چرا؟!

منبع: همشهری آنلاین

به "اجاره اسپیس فریم، ارسال و نصب رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره اسپیس فریم، ارسال و نصب رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید