همایشها و نمایشگاه ها

این تسلیحات نظامی ساخت همسایه ایران است!، عکس

به عنوان یک شرکت با آهنگ سریع توسعه، نخستین محصول کراکال یک تپانچه نیمه اتوماتیک بود و پس از آن یک تفنگ تهاجمی 5.56 میلیمتری در سال 2014 و سه سال بعد یک تفنگ تک تیرانداز به وسیله این شرکت معرفی گردید.

29 اسفند 1402

مراسم رونمایی از مجموعه چهار جلدی تاریخ مصور ایران باستان برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، مراسم رونمایی از مجموعه چهار جلدی تاریخ مصور ایران باستان برگزار می گردد.

19 اسفند 1402

بوم گردی ها پرچم دار گردشگری سبز هستند

رییس جامعه اقامتگاه های بوم گردی ایران گفت: اقامتگاه های بوم گردی پرچم دار گردشگری سبز در ایران هستند.

2 اسفند 1402

فعالان گردشگری خصوصی و دولتی ظرفیتهای ایران را به مدت سه روز به نمایش می گذارند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، فعالان گردشگری خصوصی و دولتی ظرفیتهای ایران را به مدت سه روز به نمایش می گذارند.

23 بهمن 1402

کادیلاک باشکوهی که نیامده راهی موزه شد ، عکس

کادیلاک در فستیوال پبل بیچ سال 2011، کانسپت خیره کننده ای را با نام سی یل (Ciel) را رونمایی کرد که تحولی رترو را در زبان طراحی هنر و علم کادیلاک نشان می داد.

10 بهمن 1402

سام آلتمن از سمت مدیرعاملی OpenAI برکنار شد: دلیل اختلاف با هیئت مدیره یا چیز دیگر؟!

روز آدینه، شرکت OpenAI اعلام نمود که سم آلتمن از سمت مدیرعاملی OpenAI برکنار شده است.

27 آبان 1402

بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است.

5 مهر 1402

هتل و فروشگاه در فرودگاه شیراز احداث می گردد

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و حجم پروازها، ساخت هتل و فروشگاه یا نمایشگاه دائمی در این مکان در دستور کار واقع شده است.

24 شهریور 1402

برج میلاد، مرکز تهران

هرجای تهران که باشید، برج میلاد پیداست. بلندترین برج ایران که حتی از میان غبارهای خاکستری و ابرهای سفید، سرش را بیرون می آورد. این برج در شمال غربی مرکز و در منطقه 2 تهران قرار گرفته و آنها که بر بلندایش می روند، تمام مرکز را زیر پای شان احساس می نمایند.

1 شهریور 1402

پنجمین نشست درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران

به گزارش خبرنگاران، پنجمین نشست از دوره آموزشی مطالعات ایران شناسی با رویکرد درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران با حضور ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می گردد.

28 مرداد 1402

اجاره اسپیس فریم، ارسال و نصب رایگان

در دنیای امروز، نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری از جمله روش های بسیار مؤثر برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها محسوب می شوند.

18 مرداد 1402

آیا نمایشگاه مجازی کتاب تمدید می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، کمتر از 6 ساعت به سرانجام سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به جای مانده است. مخاطبان می توانند همچون دوره سی و سوم، از درگاه ketab.ir از ناشران حاضر در این رویداد خرید نمایند.

30 اردیبهشت 1402

بناهای تاریخی تحت تملک دولت است و قابل واگذاری به غیر نیست

ایلنا/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، بناهای تاریخی تحت تملک دولت است و قابل واگذاری به غیر نیست.

18 اردیبهشت 1402

نقش مهم نمایشگاه کتاب تهران در زنجیره فراوری محتوا، فضای گفتگوی مؤلف و مخاطب فراهم گردد

علیرضا سبحانی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، گفت: نمایشگاه کتاب 1402 یک رویداد فرهنگی بزرگ است که مخاطب در یک فرصت زمانی به منابع تازه دست پیدا می نماید. گاهی مقایسه می نماید، تبادل نظر می نماید و با مؤلف و ناشر ارتباط می گیرد.

10 اردیبهشت 1402

احساسی مرموز که بیماری های مزمن را سرکوب می نماید

ممکن است یک غروب آفتاب، یک ارکستر هیجان انگیز یا یک تابلوی نقاشی خیره کننده باشد هر چیزی که شما را به وجد آورد یا باعث گردد اشک بریزید. کارشناسان معتقدند که جستجوی مداوم این تجربیات الهام بخش می تواند منجر به زندگی شادتر و سالم تری گردد.

2 اردیبهشت 1402

پاسخ چین به درخواست گروه 7

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) گفت، کشورهای گروه 7، سیاست هسته ای سایر کشورها را به باد انتقاد می گیرند، درحالی که خودشان سیستم بین المللی خلع سلاح هسته ای را تضعیف می نمایند.

29 فروردین 1402

ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!، عکس

زومیت نوشت: ال جی اعلام نموده است که یک پروژکتور 4K رده بالا و چندین تلویزیون OLED تازه را روانه بازار خاورمیانه و آفریقا می نماید.

24 اسفند 1401

من از سرزمین کاشی های فیروزه ای ام

منوچهر توانفر متولد 1320 اصفهان است. این را هم که نگوید، اصفهانی بودن را می گردد در صحبت کردنش پیدا کرد.او تا 18 سالگی در اصفهان مانده و بعد در سال 1338به تهران می آید و در رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته می گردد.

15 اسفند 1401

چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟

منتخبی از ستارگان فوتبال جهان و آسیا، در دیدار محبت آمیز و خیریه ای که به همت کمیته پارالمپیک آسیا و با همکاری شورای ورزش دبی برگزار شد، به تساوی پر گل 6 بر 6 دست یافتند. دیداری که قرار بود فرهاد مجیدی نیز یکی از نفرات حاضر در آن باشد، ولی این اتفاق رخ نداد.

11 اسفند 1401

خالق دختری با گوشواره مروارید هنوز مرموز است

هلند بزرگترین نمایشگاه آثار ورمیر را با گردآوری نقاشی های او برگزار می نماید؛ با این حال خالق دختری با گوشواره مروارید به رغم کوشش نویسندگان، فیلمسازان و محققان همچنان یک هنرمند مرموز به جای مانده است.

21 بهمن 1401
تعداد: (97)