ارزش 20 هزار میلیاردی املاک مولد سازی شده شهرداری تهران ، ایجاد بانک اطلاعات املاک در منطقه ها

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از بروزرسانی فهرست بانک اطلاعات زمین شهرداری تهران اطلاع داد و گفت: دیگر املاک مان را برای تسویه به بانک ها ارائه نمی کنیم.

ارزش 20 هزار میلیاردی املاک مولد سازی شده شهرداری تهران ، ایجاد بانک اطلاعات املاک در منطقه ها

به گزارش وبلاگ دانلود شریفف لطف الله فروزنده درباره مولدسازی املاک شهرداری تهران با تأکید بر این که این امر مستمر است و مقطعی نیست، توضیح داد: ما در کل دیگر املاک مان را بدون مولدسازی نمی فروشیم و یا برای تسویه به بانک ها ارائه نمی کنیم.

وی با بیان این که املاک حتما باید مولد سازی شده و بعد از آن وارد مدار فروش یا تسویه قرار گیرند، اظهارکرد: حتما می بایست املاک مولد سازی شوند و بر همین اساس ظرفیتی حدودا 20 هزار میلیارد تومان آماده کردیم و امیدواریم در تهاتر با بانک ها بتوانیم با املاک مولدسازی شده بدهی های شهرداری را تسویه کنیم.

فروزنده افزود: در حوزه مولدسازی فرآیند به گونه ای است که پرونده ملک مورد نظر به کمیسیون ماده پنج رفته و براساس طرح تفصیلی و مقررات، بارگذاری این املاک که عمدتا مسکونی هستند تعیین می گردد و ما زمین را با نحوه بارگذاری اش به بانک ها و برای فروش عرضه می کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مورد شناسایی املاک شهرداری تهران با تأکید بر این که بانک اطلاعات زمین داریم اما کامل نبود، توضیح داد: به همه منطقه ها بخشنامه کردیم که نسبت به شناسایی املاک شان اقدام نمایند تا بتوانیم بعد از مولدسازی آنها را صرف توسعه امور پایدار همانند مترو و اتوبوسرانی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ارزش 20 هزار میلیاردی املاک مولد سازی شده شهرداری تهران ، ایجاد بانک اطلاعات املاک در منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش 20 هزار میلیاردی املاک مولد سازی شده شهرداری تهران ، ایجاد بانک اطلاعات املاک در منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید