اعلام برنامه ها و پیش بینی سفرهای نوروزی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با پیش بینی انجام سفرهای نوروزی در محدوده زمانی 24 اسفند تا 24 فروردین ماه، برخی مصوبه ها، دستورالعمل ها و خدمات قابل عرضه در تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

اعلام برنامه ها و پیش بینی سفرهای نوروزی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کنندگان حدود 27 دستگاه مرتبط با موضوع سفر، شنبه 12 اسفندماه در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گشت، گفت: درباره نحوه عملکرد و برخورد با گردشگران در نوروز 1403 که امسال مصادف با ماه رمضان است، مصوبه شورای فرهنگ عمومی منشور فعالیت است.

معاون گردشگری ادامه داد: این مصوبه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیران مربوطه و استان ها ابلاغ شده است. نحوه عملکرد در چارچوبی معین و با رعایت حرمت گردشگران و ماه رمضان معین شده است.

شالبافیان با اشاره به تقویم تعطیلات نوروز 1403 اظهار کرد: با توجه به اینکه عید فطر مصادف با روزهای پایانی فروردین ماه است، تعطیلات تا 24 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و استان های دارای گردشگر بیشتر باید در این باره برنامه ریزی بیشتر و دقیق تری داشته باشند.

او فعالیت ستاد سفر در طول سال را دائمی دانست و اضافه نمود: جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر به صورت مستمر مشغول خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

شالبافیان همچنین با بیان اینکه معرفی شهرهای مکمل و جایگزین در دستور کار واقع شده است، گفت: مبنای معرفی شهرهای مکمل و جایگزین ستاد سفر را نظر استان قرار داده ایم که برنامه ریزی و خدمات رسانی به صورت کامل انجام گیرد.

معاون گردشگری از استان هایی که در تأمین سوخت، کارت سوخت و مواد غذایی سال گذشته با مسائلی روبرو بودند، درخواست کرد از حالا اعلام کنند تا پیگیری لازم با دستگاه مربوطه برای رفع مسائل انجام شود.

منبع: دنیای سفر

به "اعلام برنامه ها و پیش بینی سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه ها و پیش بینی سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید