ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!، عکس

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، زومیت نوشت: ال جی اعلام نموده است که یک پروژکتور 4K رده بالا و چندین تلویزیون OLED تازه را روانه بازار خاورمیانه و آفریقا می نماید.

ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!، عکس

ال جی روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی مهمی در دبی برگزار کرد تا از عرضه محصولاتش برای بازار خاورمیانه و آفریقا خبر دهد. مدیرکل شعبه خاورمیانه و آفریقای ال جی در این مراسم گفت محصولات نو زندگی مشتریان را بهبود می دهند و نوآوری هایی کاربردی دارند.

ال جی خودش را بالاتر از سامسونگ و سونی، به عنوان بهترین تولیدنماینده تلویزیون های اولد معرفی نموده است. این شرکت میخواهد تلویزیون های اولد سری Evo را به همراه تلویزیون 8K OLED و تلویزیون OLED M روانه خاورمیانه کند.

ال جی می گوید تلویزیون های سری Evo به پردازنده نسل ششمی مجهزند و از هوش مصنوعی پشتیبانی می نمایند. تلویزیون 97 اینچ OLED M هیچ گونه ورودی صدا و تصویر ندارد و اولین تلویزیون بی سیم جهان است.

ال جی افزون بر تلویزیون، پروژکتور 4K سری Cinebeam را نیز در بازار خاورمیانه عرضه می نماید. پروژکتور موردبحث در فاصله 6.5 سانتی متری دیوار می تواند تصویر 90 اینچ پخش کند. در صورتی که پروژکتور را در فاصله 3.18 اینچی از دیوار قرار دهید به تصویر 120 اینچ دسترسی خواهید داشت.

پروژکتور 4K ال جی مجهزبه سیستم عامل webOS است و دسترسی به انواع سرویس های استریم فیلم و سریال نظیر نتفلیکس اپل تی وی پلاس، آمازون پرایم، دیزنی پلاس و یوتیوب را امکان پذیر می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید