ترودو: یک شیء ناشناس در شمال کانادا سرنگون شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت که به دستور وی جنگنده آمریکایی یک شیء ناشناس را که در شمال کانادا رویت شده بود، ساقط کرد.

ترودو: یک شیء ناشناس در شمال کانادا سرنگون شد

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، ترودو بامداد یکشنبه در توئیتی نوشت: دستور دادم یک شیء ناشناس که حریم هوایی کانادا را نقض نموده بود، ساقط گردد.

وی اضافه کرد: فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) ارتش آمریکا این شیء را بر فراز یوکان سرنگون کرد. هواپیما های کانادا و آمریکا به پرواز درآمدند و یک جنگنده اف-22 آمریکا با موفقیت به سمت این شیء آتش گگردد.

این سومین شیء پرنده ای است که در دو هفته گذشته وارد حریم هوایی آمریکای شمالی شده و ساقط می گردد.

ترودو در توئیت دیگری نوشت: با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا مصاحبه کردم. نیرو های کانادا بقایای این شیء را پیدا و تحلیل خواهند کرد. از فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) ارتش آمریکا ممنونم که مراقب شمال آمریکاست.

آمریکا هفته گذشته یک بالون چینی را که بر فراز کانادا و آمریکا حرکت نموده بود سرنگون کرد. بعلاوه روز آدینه نیز شیء دیگری بر فراز آلاسکا سرنگون شد.

ساعاتی پس از انتشار خبر انهدام دومین بالون چینی بر فراز آسمان ایالات متحده آمریکا، کاخ سفید آدینه شب گفت واشنگتن 6 شرکت هوافضای چین را که ادعا می گردد در برنامه بالون های شناسایی پکن همکاری دارند، در لیست تحریم های خود قرار داد.

منبع: فرارو

به "ترودو: یک شیء ناشناس در شمال کانادا سرنگون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترودو: یک شیء ناشناس در شمال کانادا سرنگون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید