دانشکده شیمی و فاز 2 دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، دانشکده شیمی و فاز 2 دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی، در هفتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، با حضور علی خطیبی، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم در کرمانشاه به بهره برداری رسید.

دانشکده شیمی و فاز 2 دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های وبلاگ دانلود شریف،در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، علی خطیبی، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه 1400،) به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی در دانشگاه رازی، به استان کرمانشاه سفر کرد.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود، مورد استقبال مسئولان دانشگاه نهاده شد و با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان های والای شهیدان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تتازه میثاق و بیعت کرد.

افتتاح دانشکده تازه شیمی، افتتاح پروژه فاز 2 دانشکده هنر و معماری، بازدید از پروژه فاز 2 دانشکده اقتصاد و حسابداری و بازدید از کلینیک دامپزشکی دانشگاه رازی از مهم ترین برنامه های سفر معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

دانشکده شیمی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان با زیربنای 5400 مترمربع با حضور دکتر خطیبی و همراهی سرپرست دانشگاه رازی و جمعی از مسئولان و وبلاگ دانلود شریف، به بهره برداری رسید.

معاون وزیر علوم در ادامه از پروژه در حال ساخت دانشکده اقتصاد و حسابداری و کلینیک دامپزشکی این دانشگاه بازدید و فاز 2 دانشکده هنر و معماری را با زیربنای 4840 مترمربع افتتاح کرد.

وی در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده شیمی دانشگاه رازی ضمن تبریک ایام دهه فجر، یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر را دستاوردهای علمی دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان مجامع علمی بین المللی، از لحاظ علمی در منطقه رتبه یک و در دنیا رتبه شانزدهم را داراست و این دستاورد نتیجه کوشش دانشمندان ما در دانشگاه های کشور بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی دانشگاه رازی را از دانشگاه های مهم، دارای قدمت و جایگاه در کشور معرفی کرد و گفت: رشته شیمی دانشگاه رازی با داشتن چندین استاد بین المللی در کشور، از جایگاه مهمی برخوردار است و امیدواریم افتتاح دانشکده تازه شیمی این دانشگاه مایه خیر و برکت باشد.

خطیبی با بیان اینکه این پروژه (دانشکده شیمی دانشگاه رازی) یک طرح ملی است، یادآور شد: این دانشکده با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت علوم در 20 کلاس، 20 آزمایشگاه و 40 اتاق اداری و هیأت علمی در چهار طبقه و یک زیرزمین در پنج هزار و 400 متر بهره برداری رسیده است.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم در خاتمه قول داد در اسرع وقت از محل اعتبارات دانشگاه و وزارت علوم نسبت به تجهیز امکانات این دانشکده شیمی دانشگاه رازی اقدام لازم به عمل آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشکده شیمی و فاز 2 دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده شیمی و فاز 2 دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید